МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

01.10.2016 09:57

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Пинко Валерія Сергіївна, старший викладач Вінницького навчально-наукового інституту Університету державної фіскальної служби


За сучасних умов насиченості ринку, успіх маркетингових комунікацій є однією з головних гарантій вдалої підприємницької діяльності. Управління системою маркетингових комунікацій необхідно здійснювати систематично, так само, як і управління фінансами чи логістикою. Широко розповсюджена політика вибіркових маркетингових заходів, як правило, не дає досягнути результатів, котрі б дозволили значною мірою задовольнити потреби середнього та великого бізнесу. Ефективність управління маркетинговою функцією підприємства визначається виключно динамікою цільових показників. Таким чином, вимоги сьогодення вимагають від підприємців вмінь і навичок у застосування інтегрованих маркетингових комунікацій.

Поряд із цим, слід відзначити, що поняття інтегрованих маркетингових комунікацій до сих пір відноситься до категорії маловідомих широкому загалу, хоча відповідна управлінська концепція розробляється вже понад шістдесят років. Основною задачею створення нового підходу є необхідність системного управління функцією маркетингу в комерційних компаніях.

Визначення бюджету маркетингу та оцінювання ефективності витрат на рекламу та PR до нині є «головним болем» керівників підприємств. У більшості випадків це пов’язане із тим, що маркетингові заходи носять винятковий характер і, як наслідок, відсутня коректна статистична база, необхідна для відстеження взаємозв’язків динаміки основних показників діяльності підприємства та параметрів інформаційних впливів на ринок.

Під маркетинговими комунікаціями слід розуміти управлінський процес просування товарів та послуг на всіх етапах: перед продажем, у момент купівлі, під час та після завершення процесу вживання. Системи маркетингових комунікацій повинні розроблятись індивідуально для кожного цільового сегменту та містити в собі не лише механізми передачі інформації для цільової аудиторії покупців, але й функції зворотного зв’язку покупця з продавцем товарі і послуг. Саме аналіз даного зворотного зв’язку дозволяє оцінювати ефективність вкладень коштів у маркетингову кампанію.

Принципова схема системи маркетингових комунікацій являє собою послідовність наступних етапів: визначення та аналіз цільової аудиторії, визначення цілей комунікації, розрахунок бюджету маркетингових комунікацій, прийняття рішення про засоби просування, обрання каналів передавання повідомлень, створення інформаційних повідомлень, тип реалізації, аналіз результатів інформаційної кампанії.

Під час запровадження системи маркетингових комунікацій у реаліях бізнесу, перш за все, не слід забувати що кожен із вище зазначених етапів містить як комплекс переваг, так і певні загрози. Тому виключно послідовне та системне втілення завдань пов’язаних із реалізацією означеними етапів маркетингової комунікації дозволяє підприємцю стати успішним у досягненні своїх бізнес-цілей.




Література:

1. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия. Практическое пособие. – Киев: ВИРА – Р, 1998. – 384 с.

2. Голиков Е.А. Маркетинг и логістика: Учебное пособие. – 2-е издание. – М.: Издательский дом «Дашков и К», 2000. – 412 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота