АКЦІЇ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

АКЦІЇ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ

10.04.2017 16:05

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Клименко Дарина Ігорівна, студентка Київського національного університету технології та дизайну


Заходи щодо стимулювання збуту не можна розглядати як інструмент для довгострокового підвищення обсягу продажів (формування стійкого високого попиту). Це інструмент для короткочасного впливу на ринок. Звичайне стимулювання продажів застосовується якщо: необхідно відповісти на активні дії конкурента по просуванню товару; на ринку спостерігається спад попиту; товар переходить із фази росту у фазу насичення; споживачі недостатньо інформовані про товар.

Оцінка ефективності заходів стимулювання збуту проводилося на прикладі Скандинавське кафе «Fika», м. Черкаси. Кафе позиціонується, як молодіжний осередок, тому всі акції зорієнтовані на молодь, яку можна представити у вигляді трьох категорій: «тінейджери», «студенти» і «працююча молодь». Всі аналізовані акції стимулювання збуту кафе мають короткостроковий характер і зосереджені з січня 2017 до початку березня 2017 року. За цей період було реалізовано 5 акційних заходів. Всі заходи були спрямовані на збільшення обсягів продажу:

1) На початку січня у групі кафе в соціальній мережі відбувся «Фотоконкурс від Fika». Суть полягала в тому, щоб сфотографувати кавовий стаканчик та викласти своє фото у коментарі в групі кафе або в instagram. 23 січня було вибране найкраще фото, автор якого виграв абонемент на безкоштовну каву у закладі.

2) «День Тетяни та День студента». 25 січня в закладі відвідувачі отримували солодкі призи у вигляді печева для студентів та жінок з іменем Тетяна. Для отримання потрібно було пред’явити паспорт/студентський.

3) «Весняний стаканчик в Fika» Також, у січні, в групі кафе в соціальній мережі було представлено 4 дизайни нового стаканчику для напоїв кафе і проведено голосування серед учасників групи.  Дизайн який виграв голосування був застосований уже в березні на нових стаканчиках у кафе.

4) «Солодка парочка на День Валентина» Періодом з 14 по 20 лютого в кафе пропонували два авторські напої за 27 грн та два десерти для закоханих сердець за 25 і 10 грн

5) 1 березня був здійснений захід зі стимулювання збуту під назвою «Набір еклерів Весняні барви». Споживачам запропонували унікальний сет весняних еклерів в обмеженій кількості до свята 8-го березня. У сеті еклери з фісташковим, банановим, полуничним та смородиново-кокосовим смаком вартістю 100 грн.

Постійно діючими заходами стимулювання збуту в кафе є:

1) «Збери 5 печаток та отримай чашку кави в подарунок» Будь-який відвідувач має можливість безкоштовно взяти  в кафе флаєр, в котрому при кожному замовленні ставиться печатка. Після кожної  5-ї печатки клієнт отримує чашку кави в подарунок (на вибір еспресо, американо, капу чино та лате).

2) Кафе пропонує в своєму асортименті торти на замовлення. Замовивши цілий торт, клієнт отримує знижку у розмірі 10%.

3) В день народження відвідувачу, при пред'явленні документу, надається знижка 20%на будь-яке замовлення, яка діє 5 днів.

В результаті, після проведення короткострокових акцій кафе отримало сумарний ефект від них – зростання обсягів продаж в акційний період на 87 тис. грн., або на 3,2% в загальній структурі продажу.

Не зважаючи на те, що ефект від заходів стимулювання є, він міг би бути більшим за рахунок інтенсивнішого інформування споживачів про акції та заходи в закладі (наприклад через соціальні мережі). Одним із варіантів вирішення питання щодо підвищення популярності кафе «Fika» у соцмережах  є пошук для свого закладу SMM-фахівця. Що дасть змогу проінформувати більшу кількість споживачів про акції та заходи кафе.




Література:

1. Божкова В.В., Мельник Ю.М. Реклама та стимулювання збуту: навчальний посібник. - К.: Центр учбової літератури, 2009. - 200 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота