ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

15.06.2017 09:29

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Мельник Богдан Любомирович, студент факультету фінансів підприємництва та обліку, Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича


На сьогодні, інформація відіграє значну роль у всіх сферах життя людини та розглядається в якості одного з найважливіших ресурсів розвитку суспільства. На ринку представлено багато інформаційних продуктів, які визначаються як результат праці, слідство обробки інформаційного ресурсу, матеріалізований результат інформаційної діяльності, документований на будь-якому носії або публічно оголошений і призначений для задоволення потреб споживачів [3, с. 184]. Ринок інформаційних продуктів та послуг охоплює багато секторів, до яких відноситься і реклама. Виходячи з цього, необхідно зазначити, що актуальність теми зумовлена тим, що сьогодні рекламна інформація є важливою ланкою інформаційного суспільства.

Серед іноземних дослідників, здійснивших вагомий внесок у розвиток концепції та методології реклами туристичного підприємства, найбільш ґрун¬товними є праці У. Аренса, Дж. Берета, К. Бове, І.В. Крилова, С. Моріарті, П.А. Пименова, К. Ротцо¬ла, І.Я. Рожкова, У. Уельса та інші.

Метою написання статті є визначення особливостей рекламної діяльності туристичного підприємства в умовах маркетингової орієнтації.

Характерною рисою сучасної реклами є придбання нею нової ролі в результаті залучення до процесу управління виробничо-збутовою діяльністю туристичного підприємства. Суть нової ролі реклами в тому, що вона стала невід'ємною і активною частиною комплексної системи маркетингу, рівень розвитку якої визначає якість і ефективність рекламно-інформаційною діяльністю виробника і її відповідність новим вимогам світового ринку. До основних видів маркетингової діяльності туристичного підприємства, зокрема, відносяться: дослідження (споживача, послуг, ринку); науково-дослідні та дослідно-конструкторські розробки (НДДКР), скоординовані з маркетинговою діяльністю; планування; цінова політика; флаєри; рекламна діяльність; збутова діяльність; вироблення системи та розподілу послуг по збутових точках; міжнародні операції; післяпродажне обслуговування [2, с. 720].

Покращення рекламної діяльності туристичного підприємства передбачає формування ефективної організаційної структури підприємства. Здійсненням усіх маркетингових функцій займається відділ маркетингу і за реалізацію несе відповідальність службовець, що очолює відділ [4, с. 34].




Згідно з законом України «Про рекламу», реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес до особи чи товару [4]. Традиційне призначення реклами – забезпечення збуту товарів і прибутку. 

В залежності від аудиторії, на яку направлена реклама, вона може розповсюджуватись за допомогою різних засобів, які поділяються відповідно з типами рекламоносіїв на такі основні групи: медійні засоби реклами: засоби телевізійної реклами, або реклами на телебаченні; засоби радіореклами, або реклами на радіо; засоби інтернет-реклами; засоби зовнішньої та внутрішньої реклами; засоби транзитної реклами, або реклами на транспорті; немедійний засоби реклами: засоби друкованої реклами; засоби реклами в місцях продажів; засоби сувенірної реклами; рекламні заходи (табл. 1).




Слід зазначити, що реклама туристичного продукту має ряд особливостей, які визначаються специфікою туристичних послуг:

1. Туристичні послуги, на відміну від традиційних товарів, не мають постійних властивостей, тому вимагають пріоритетного розвитку таких функцій реклами, як інформаційна і пропагандистська. 

2. Специфіка туристичних послуг диктує необхідність застосування візуальних наочних засобів, які повніше висвітлюють об’єкт туристичного інтересу. Саме в туризмі реклама має відповідати принципу «краще один раз побачити, ніж сто разів почути». 

3. Реклама в туризмі, яка обіцяє споживачам певні вигоди та переваги над пропозиціями конкурентів, перш за все економічного характеру, найкраще досягає своєї мети. 

Отже, для успішного розвитку та функціонування підприємства інформація про товари або послуги повинна бути донесена до потенційного споживача таким чином, щоб виконати головну функцію реклами – економічну – зацікавити споживача та змусити його купити продукт або скористатися послугою. Необхідно використовувати та поєднувати декілька засобів розповсюдження рекламної інформації.

 

Література:

1. Божкова В.В., Мельник Ю.М., Реклама та стимулювання збуту: навчальний посібник. − К.: Центр учбової літератури, 2009. − 200 с.

2. Гаркавенко С.С., Маркетинг. Підручник для Вищих Навчальних Закладів (затверджено МОН України). − 7-е видання, 2010. − 720 с.

3. Муромцев В. В., Муромцева А. В. Формування інформаційної культури в умовах домінуючої ролі віртуальних комунікацій // Праці XIII Чаяновскіх читань. Соціальна держава: Виклики XXI століття: Москва, 14 березня / відп. ред. Н. І. Архипова. М .: Изд-во РДГУ, 2013. − С. 184.

4. Тєлєтов О.С.,Рекламний менеджмент: Підручник. − 2-ге вид., випр. − Суми: Університетська книга, 2012. − 367 с.: іл.




_____________________________

Науковий керівник: Колосінська Мар'яна Іванівна, кандидат економічних наук

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота