КОНЦЕПТОСФЕРА КАНАДСЬКИХ ДИТЯЧИХ КАЗОК - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

КОНЦЕПТОСФЕРА КАНАДСЬКИХ ДИТЯЧИХ КАЗОК

13.06.2023 19:20

[8. Филологические науки]

Автор: Чернець Ірина Володимирівна, студентка, Волинський національний університет ім. Лесі Українки


Канада має багатий культурний доробок, включаючи традиції та фольклор. Дитячі казки є важливою частиною цієї спадщини. Вивчення концептосфери канадських дитячих казок допомагає зберегти й передати цю культурну спадщину молодим поколінням. Дитячі казки мають великий потенціал для навчання та розвитку дітей. Вони сприяють розвитку мови, уяви, моральних цінностей та соціального сприйняття. Вивчення концептосфери канадських дитячих казок може допомогти педагогам та батькам вибрати відповідний матеріал для розвитку дітей. Казки є важливим засобом формування самоусвідомлення та ідентичності у дітей. Канадські дитячі казки відображають особливості культури, природи та суспільства Канади. Вивчення концептосфери канадських дитячих казок допомагає дітям зрозуміти своє місце в цьому контексті та виховує національну свідомість. Канада є багатонаціональною країною з різноманітними культурами та мовами. Концептосфера канадських дитячих казок може стати платформою для міжкультурної співпраці та взаєморозуміння. Вивчення цієї теми допомагає сприяти діалогу між різними культурами та розширює культурний горизонт [4, c. 86].

Канадськомовна казка має свої унікальні особливості, які відрізняють її від казок інших країн або регіонів. Ось деякі характеристики канадськомовної казки:

1. Природа та ландшафт: Канада відома своєю величезною красивою природою, і це часто відображається в канадських казках. Гірські ланцюги, ліси, річки, озера та інші природні елементи можуть бути ключовими компонентами сюжету та виконувати важливі ролі в історіях.

2. Тематика переживань: Канадські казки можуть відображати особливості та проблеми, що стосуються канадського суспільства. Це можуть бути теми, які виникають у зв'язку з культурним розмаїттям, міграцією, правами корінних народів або екологічними питаннями [2].

3. Корінні народи: У канадських казках часто зустрічаються елементи історії та культури корінних народів Канади, таких як інуїти, крі, мікмаки та інші. Ці культури мають багатий фольклор, легенди та міфи, які впливають на канадські казки.

4. Виховний аспект: Багато канадських казок мають виховний аспект і включають моральні висновки або навчання. Вони можуть навчати цінностям, таким як взаємодопомога, повага до природи, толерантність та багато іншого.

5. Мультикультурність: Канада є багатонаціональною та багатокультурною країною, і це відображається в канадських казках. Вони можуть містити персонажі переживання з різних культур і етнічних груп, що розділяють свої унікальні традиції та звичаї. Канадські казки можуть демонструвати важливість різноманітності і співіснування.

6. Історичні аспекти: Канадські казки можуть відтворювати історичні події або використовувати історичні фони для створення захопливих сюжетів. Це можуть бути історії про періоди колонізації, Першу світову війну, Другу світову війну або інші важливі епохи в історії Канади.

7. Зв'язок з тваринами: Канада славиться своєю великою кількістю дикої тваринності, і це може бути відображено в канадських казках. Тварини, які є символами Канади, такі як ведмеді, вовки, бобри, лосі та інші, можуть виступати в якості персонажів та надавати їм особливого значення [2].

Канадські казки відображають багатство культурної спадщини, природи та історії Канади. Вони сприяють розумінню та відчуттю гордості за цю країну та її народи.

Наприклад, одна з найвідоміших канадських казок - це "Маленький лісовий хатинкар". Ця казка, написана Онтарійським письменником Торі Лі, розповідає про пригоди маленького хлопчика на ім'я Пітер, який живе в лісовій хатинці. У цій казці Пітер розпочинає свою подорож по лісу, зустрічаючи різних тварин і птахів. Він заводить нових друзів, допомагає їм у різних ситуаціях і вчиться цінувати природу. Кожна зустріч з тваринами стає навчальним досвідом для Пітера, і він здобуває багато корисних знань про лісовий екосистему та важливість охорони навколишнього середовища. Ця казка не тільки розважає дітей, але й вчить їх про екологію, дружбу та турботу про інших. Вона пропагує повагу до природи та нагадує про важливість збереження довкілля для нас і майбутніх поколінь.

"Маленький лісовий хатинкар" є популярною казкою в Канаді і використовується як засіб навчання в багатьох школах та садках. Ця казка допомагає дітям розкрити свою уяву, розвиває читацькі навички та виховує екологічну свідомість. Хоча "Маленький лісовий хатинкар" є уявною казкою, вона передає важливі значення та ідеали, які є характерними для культури та природи Канади [2].

Казка - "Розбрат у Королівстві Кленових Листочків". Ця казка розповідає про захопливі пригоди маленького їжачка на ім'я Гаррі, який живе в Королівстві Кленових Листочків.

У цьому казковому королівстві, де всі тварини живуть у злагоді, наставає розбрат, коли зникають всі кленові листочки. Гаррі разом зі своїми друзями - ведмедиком Бенджі та білкою Еммі - вирушають на пошуки зниклих листочків та відновлення гармонії в королівстві.

Під час своєї подорожі Гаррі та його друзі зустрічають різних персонажів, які надають їм підказки та допомагають розв'язати загадки. Вони розуміють, що лише співпраця, дружба та взаємодопомога дозволять їм повернути гармонію до Королівства Кленових Листочків.

Ця казка надає важливі уроки про значення співпраці, толерантності та розвитку природи. Вона вчить дітей цінувати різноманітність та шанувати інших. Казка також підкреслює важливість охорони природи та її ресурсів для збереження гармонії в світі.

"Розбрат у Королівстві Кленових Листочків" стимулює творчу уяву та розвиток соціальних навичок у дітей. Вона надихає малечу бути справжніми героями, які працюють разом для досягнення великих цілей. Ця казка є ще одним прикладом канадської творчості, яка поєднує розвагу та навчання. 

Таким чином, канадські казки є важливою складовою культурного доробку Канади та мають свої унікальні особливості. Вони відображають історію, традиції, цінності та ідентичність канадського народу.

Література:

1. Кірілкова Н. В. Варіанти і трансформації традиційних номінацій анімалістичної казки / Н. В. Кірілкова // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Актуальні проблеми сучасної філології. 2001. No 9. С. 125–128.

2. Лисенко Є. А.  Канадська англомовна казка: історія розвитку, наукові підходи та перспективи дослідження. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Перекладознавство та міжкультурна комунікація. 2018. Вип. 1(1). С. 78-83. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvxdupmk_2018_1%281%29__16

3. Мартинюк А. П. Концепт із позиції інтегративної теорії мови. Філологічні трактати. 2009. Том 1 (№2). С. 101–107.

4. Мирковіч І.Л. Англомовний казковий дискурс у контексті лінгвокультури. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія». 2017. № 31 том 2. С. 86–89.

_____________________

Науковий керівник: Гордієнко Юлія Анатоліївна; доцент кафедри іноземних мов гуманітарних спеціальностей, кандидат педагогічних наук, фахівець з теорії і методики професійної освіти, Волинський національний університет ім. Лесі Українки



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота