СТРАХУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ТУРИСТИЧНИХ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

СТРАХУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ТУРИСТИЧНИХ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ

08.08.2023 18:25

[1. Экономические науки]

Автор: Башинська Марина Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та соціально-гуманітарних дисциплін Міжнародного європейського університету; Власенко Олена Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та соціально-гуманітарних дисциплін Міжнародного європейського університету


Практична реалізація завдань сучасного туристичного бізнесу (зокрема, у фокусі туристичних формальностей) не можлива без залучення інструментарію страхування. На сьогоднішній день, жоден потенційний клієнт, який бажає відвідати ту чи іншу країну світу не зможе реалізувати заплановане без проходження процедури страхування. Досить цікавим у цьому інституційно-правовому полі є і той факт, що усі без винятку витрати за умов настання можливого нещасного випадку, як показує практика, у більшості випадків покладається на  організатора туризму.

За таких серйозних обставин настання юридичної відповідальності для самого суб’єкта туристичної діяльності за можливе настання нещасних випадків, передбачено визначають необхідність підписання туристичними підприємствами договорів зі страховими агентами. 

При будь-яких нормативно-страхових конфігураціях між вищевказаними сторонами, сам турист повинен бути детально ознайомлений з інформаційним спектром по страхових полісах та ситуаціях, які вони регулюють. Такий рівень правової обізнаності уможливить спрощення процедури ідентифікації самим туристом (за умов настання потреби) істинних джерел допомоги, що актуалізують подолання непередбачених обставин, шляхом перерахування на його персональний рахунок страхових виплат. У міжнародній практиці затверджена процедура страхування на рівні туристичного бізнесу циркулює за двома основоположними схемами: компенсаційною та сервісною. Настання першої обумовлюється результативністю настання нещасного випадку за наслідком якого самому туристу виплатиться страхова компенсації після повернення додому.

Особливістю другої схеми є її максимальна простота циркулювання, яка після настання несприятливого нещасного випадку передбачає лише налагодження комунікативного зв’язку (як правило у телефонному режимі) зі службою, контакти якої зазначені на полісі. За результатом такого звернення інформація з диспетчерської служби передається до сервісної та приймається до оперативного виконання з метою досягнення вихідної результативності затверджених у договорі умов страхування.

На основі вищевикладеного можемо зробити висновок, що система страхування, як важлива складова туристичних формальностей, слугує важливим інструментом забезпечення безпеки туриста та можливої реалізації необхідних фінансово-покривних процедур, які можуть настати за умов нещасного випадку. 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота