Секция 3. Маркетинг - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

Секция 3. Маркетинг

31.05.2018 10:47

ПЕРЕВАГИ PRODUCT PLACEMENT ПЕРЕД ТРАДИЦІЙНОЮ РЕКЛАМОЮ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Культенкo Валерія Олександрівна, студенткa, 3 курсу групи БФКБ 1–15 нaпряму пiдгoтoвки «Бaнкiвськa спрaвa» Черкaський iнститут ДВНЗ "Унiверситет бaнкiвськoї спрaви", м. Черкаси, Україна

Открыть тезы доклада »

25.05.2018 14:35

СУЧАСНИЙ МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Манжос Ельвіра Олександрівна, старший викладач кафедри української та іноземних мов, Вінницький національний аграрний університет, Україна

Открыть тезы доклада »

29.05.2018 19:02

ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОЧОГО ЧАСУ ПЕРСОНАЛУ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Третьякова Марія Олегівна, студентка, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Открыть тезы доклада »

На данное время принимаются тезисы докладов международной научно-практической интернет-конференции на тему:

Девяносто первые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки

Дата подачи материалов

21 листопада 2024

До начала конференции осталось дней 5

Подать заказ

Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календарь


Восемьдесят девятые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
24-09-2024

Девяностые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
23-10-2024

Девяносто первые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
21-11-2024