Секция 3. Маркетинг - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

Секция 3. Маркетинг

07.12.2018 23:28

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ МОЛОДИХ ФАХІВЦІВ ІЗ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Волкова Наталія Вікторівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економіки та управління національним господарством, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Шибун Марина Олександрівна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Открыть научную работу »

28.12.2018 15:56

ГЕНДЕРНЕ ПИТАННЯ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ НАУКОВЦІВ SCIENTIFIC SOCIAL COMMUNITY

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Лавренко Валерія Сергіївна, Дніпровський державний аграрно-економічний університет

Открыть научную работу »

07.12.2018 22:56

SWOT-АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Чобан Анастасія Олександрівна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Открыть научную работу »

07.12.2018 23:03

СУЧАСНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Серебрянська Олена Андріївна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Открыть научную работу »

28.12.2018 16:34

ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АСПЕКТІВ АСОРТИМЕНТУ НА РИНКУ МОЛОКА ТА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Марчук Анастасія Олександрівна, аспірант, асистент кафедри «Маркетинг», Таврійський державний агротехнологічний університет

Открыть научную работу »

18.12.2018 10:30

МЕРЧАНДАЙЗИНГ КАК СПОСОБ УВЕЛИЧЕНИЯ ПРОДАЖ

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Резник Дарина Вадимовна, студентка Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина

Открыть научную работу »

На данное время принимаются тезисы докладов международной научно-практической интернет-конференции на тему:

Девяносто четвертые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки

Дата подачи материалов

25 лютого 2025

До начала конференции осталось дней 6

Подать заказ

Конференции

Конференции 2025

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календарь


Девяносто вторые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
18-12-2024

Девяносто третые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
28-01-2025

Девяносто четвертые экономико-правовые дискуссии. Серия: Социальные и гуманитарные науки
25-02-2025