ВПЛИВ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ЕКОНОМІЧНУ ЕФЕКТИВНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВПЛИВ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ЕКОНОМІЧНУ ЕФЕКТИВНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ

23.06.2014 14:41

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Ковтун Катерина Сергіївна, здобувач, Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця


Особливого значення в системі впровадження інноваційних проектів набувають управлінські рішення, що при певних обставинах можуть знижувати ефективність інноваційного проекту, тому постає завдання вирішення цієї проблеми. Однією з її головних завдань може бути визначення основних пріоритетів між зацікавленими сторонами проекту та основних принципів вирішення конфліктів між їхніми інтересами. Актуальним стає визначення заходів для запобіганню конфліктів інтересів зацікавлених сторін, які відображаються в управлінських рішеннях з боку зацікавлених сторін. 

Серед науковців питанню аналізу управлінських рішень приділяли увагу Бузько І.Р.,Вартанова О.В., Василенок К.В., Подпружников Ю.[1-3].

Для детальнішого аналізу пропонуємо розділити на групи зацікавлені сторони інноваційного проекту згідно врахування їх вкладень, потреб та очікувань від проекту і визначити за якими показниками підтримувати інтерес учасників проекту,та за результатами чого вже планувати стратегії підтримки інтересів табл. 1.

Деяка інформація, пов'язана з певними стратегіями управління зацікавленими сторонами проекту, може виявитися конфіденційної, що може не дозволити включити її в загальнодоступний документ. Менеджер проекту повинен винести рішення щодо типу інформації та рівня деталізації, які слід включати в стратегію управління зацікавленими сторонами проекту.

Таблиця 1

Групування зацікавлених сторін в залежності від вкладу, очікувань та потреб від проекту




Таким чином, визначення стратегії розвитку для інтегрованої системи менеджменту організації може складатися з наступних етапів:

- складання індивідуального переліку груп зацікавлених сторін виходячи з місії і цінностей;

- визначення важливості кожної з груп зацікавлених сторін;

- визначення основних груп потреб та оцінка їх важливості для кожної зацікавленої сторони (наприклад, для споживачів: якість продукції та послуг, строки, ціна, можливість партнерських відносин);

- виходячи з важливості різних зацікавлених сторін для організації та важливості різних груп потреб для них - вибір напрямків розвитку системи менеджменту. Наприклад, при такому підході однією з найважливіших складових будь інтегрованої системи менеджменту повинен бути фінансовий менеджмент, так як він істотно впливає на інтереси більшості зацікавлених сторін: для споживачів це ціноутворення, для постачальників-своєчасна і повна оплата, для суспільства - оплата податків, для власників - зростання власності, оплата дивідендів. 

Отже, для кожної з зацікавлених сторін, потреби якої відображаються в інтегрованій системі менеджменту, загальна схема інтеграції є подібною:

- вивчення та визначення потреб зацікавленої сторони; 

- відображення потреб зацікавленої сторони в політиці, цілях і планах організації;

- визначення процесів, що впливають на задоволеність зацікавленої сторони, доповнення документів, що регламентують виконання цих процесів;

- створення системи моніторингу (включаючи внутрішні аудити, вимір задоволеності зацікавлених сторін) та аналізу даних.




Література:

1. Бузько І.Р. Вартанова О.В. // Формування здатності управління знаннями в інноваційних процесах // http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/18722/1/221.pdf

2. Василенок К.В. Эффективность инвестиционного проекта: понятия, виды, принцыпы оценки // http://www.ibl.ru/konf/021210/28.html

3. Подпружников Ю. Стороны процесса перехода на GMP: регуляторы и промышленность – ключевые аспекты / Фармацевтическая отрасль. – 2012. – № 2(31). – С. 100-105



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота