КОНЦЕПЦІЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ МІНЕРАЛЬНИХ ВОД - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

КОНЦЕПЦІЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ МІНЕРАЛЬНИХ ВОД

14.11.2014 01:01

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ходюк Катерина Михайлівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету


Існує п’ять концепцій, на основі яких комерційні організації ведуть свою діяльність. Однією із них є концепція вдосконалення товару. Ця концепція з’явилася у 20-30-х роках минулого століття. В ній на пріоритетне місце ставить товар. Діяльність підприємства зорієнтована на постійне вдосконалення його якості, експлуатаційних властивостей та характеристик, розробку достатньої кількості модифікацій виробу. [1]

Перевага такого підходу полягає у досконалості технологій, що її використовує фірма, провідна у певній галузі. Слабке місце такого підходу, як не дивно, теж у технології. Адже орієнтація на якість товару інколи не дає змоги своєчасно відчути загрозу нових технологій, коли з’являються інші товари, які задовольняють ті самі потреби, що й товар фірми. [2]

Аналізуючи матеріали Держкомстату та ACNielsenUkraine необхідно виділити наступні тенденції, які притаманні ринку упакованих вод в Україні на сучасному етапі:

- зростаюча консолідація ринку (частка трьох головних виробників складає 37,2 % і поступово збільшується);

- одночасно ростуть рекламні вкладення в категорію (+43 % в 2013 році порівняно з 2012);

- спостерігається загальний ріст цін на упаковану воду (+10,2 % зростання середньої ціни за літр в 20013 році порівняно з 2012). [3]

Враховуючи вищенаведені тенденції підприємства повинні реалізовувати відповідні заходи з метою підтримання конкурентоспроможності своєї продукції, збільшення частки ринку, і, відповідно, зростання обсягів продажу підприємства. 

На мою думку, концепція удосконалення товару може стати хорошим засобом в конкурентній боротьбі, адже, на ринку є багато дешевого товару за низькою ціною з такою ж якістю. Проте є багато споживачів, які хочуть і будуть купувати товар кращої якості навіть за вищою ціною, адже вода це такий продукт, який вживається щодня і низька якість його може призвести до погіршення здоров'я. Споживачі, які піклуються про своє здоров'я і здоров'я своїх рідних будуть купувати саме такий продукт. Якщо підприємство застосує концепцію удосконалення товару і буде постійно покращувати якість товару, розширюючи при цьому асортимент товару, то згодом зможе налагодити довготривалі стосунки з цілим сегментом споживачів. На ринку мінеральних вод України є підприємства, які працюють за цією концепцією і є головними гравцями на ньому.

Отже, концепція удосконалення товару цілком підходить для виробників мінеральних вод. За допомогою цієї концепції можна отримати чималі переваги в конкурентній боротьбі, яка склалась на ринку, завоювати свій сегмент ринку і повністю задовольнити потреби споживачів, при цьому працюючи на соціальний стан суспільства в цілому.




Список використаних джерел:

1. Котлер Ф. Маркетинг в третьемтысячелетии: Каксоздать, завоевать и удержать рынок / Пер. с англ. В. А. Гольдича и А. И. Оганесовой. - М.: Изд-во "Аст", 2000.

2. Скибінський С.В., Басій Н.Ф., Штуль В.П. Запровадження концепції маркетингу суб’єктами ринку // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. – К.: КНЕУ, – 2004.– с. 410-422.

3. http://www.ukrstat.gov.ua/ - Державний комітет статистики України.

________________________

Науковий керівник: Каправий Володимир Васильович, кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота