УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОПЕРАТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОПЕРАТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ

22.11.2014 13:07

[Секція 9. Логістика і транспорт]

Автор: Калініченко Олександр Петрович, кандидат технічних наук, доцент кафедри транспортних технологій, Харківський національний автомобільно-дорожній університет; Кириленко Інна Юріївна, студент, Харківський національний автомобільно-дорожній університет


Під задачами оперативного планування й керування вантажними автомобільними перевезеннями традиційна транспортна термінологія має на увазі задачі, які вирішуються на завершальному етапі автотранспортного виробництва. Звичайно цим етапом у часовому просторі є доба, рідше - зміна. Рішення цих задач спрямовано на досягнення однієї мети - економічно ефективно використати наявні транспортні ресурси для виконання замовлень на перевезення [1].

Для вирішення задач при організації оперативного планування вантажних автомобільних перевезень, які необхідно вирішити з метою вибору оптимальної стратегії обслуговування вантажовласників та підвищення ефективності їх обслуговування, складено алгоритм розробки моделі оперативного планування перевезення вантажів автотранспортним підприємством, що представлений у вигляді структурно-логічної схеми паралельного рішення задач оперативного планування, таких як: отримання вихідних даних, вибір раціонального транспортного засобу, навантаження автомобіля, розроблення маршруту руху, узгодження роботи учасників перевізного процесу (розробка графіку руху транспортних засобів).

Схема, представлена на рис. 1.1. відображує задачі, які вирішуються в ході процесу оперативного планування та способи їх вирішення для досягнення мети - зниження витрат на доставку вантажів.




Рис. 1.1. Структурно-логічна схема процесу розробки моделі оперативного планування

 

Паралельне вирішення задач оперативного планування дозволяє врахувати взаємний вплив результатів рішення усіх задач оперативного планування [2]. 

Підвищення ефективності функціонування транспортного комплексу можливо за рахунок розробки та застосування системи підтримки прийняття рішень з використанням комплексної економіко-математичної моделі оперативного планування. Схема застосування запропонованого засобу планування представлена на рис. 1.2

 

Рис. 1.2. Схема застосування засобу планування




Для розробки системи підтримки прийняття рішень пропонується використовувати системний підхід до вирішення задач оперативного планування з врахуванням комплексу критеріїв:




Результатом вирішення комплексу задач може виступати допустиме рішення, або рішення по критичним обмеженням. Доцільно використовувати для визначення раціонального рішення принципи Парето або справедливого компромісу. 




Література:

1. Грузовые автомобильные перевозки / Воркут А. И.- 2-е изд., перераб. и доп.- К.: Вища шк. Головное изд-во, 1986.- 447 с.

2. О.В. Павленко, Н.Ю. Шраменко, О.О. Северин, П.Ф. Горбачов, О.П. Калініченко. Математичні методи оптимізації транспортних процесів: Навчальний посібник. – Харків: Видавництво ХНАДУ, 2008. – 204с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота