БРЕНДИНГ ТА ЛОЯЛЬНІСТЬ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

БРЕНДИНГ ТА ЛОЯЛЬНІСТЬ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

28.11.2014 23:28

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Юрчак Едуард Володимирович, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний Торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна


Бренд та брендинг в галузі ресторанного бізнесу на сьогодні досліджений недостатньо системно, оскільки в ньому присутня інтеграція пропозицій споживачу як власне брендованих товарів (ресторанних страви  та гарячих напоїв, виготовлених з сировини різних виробників різного ступеня попередньої обробки, та готових напоїв зовнішніх виробників), так і брендованих ресторанних послуг (атмосфера, стиль ресторану та обслуговування, участь персоналу в обслуговуванні, створення художньо – артистичних стилів впливу оточуючого середовища ресторану на споживачів). При цьому окремі ресторанні страви і їх інгредієнти складають особливу систему власних брендованих товарів (фірмові страви), які захищені товарними знаками, при цьому унікальність їх приготування позиціонується тільки бренд-поваром в брендованому ресторані з особливим брендованим стилем ресторанного обслуговування, або в мережі брендованих ресторанів з захищеним корпоративним товарним знаком (комплекс інтегрального брендованого продукту „страви + ресторан + обслуговування”).

Лояльність являє собою одну з форм поводження споживача-покупця, на яку впливає безліч різних факторів. Наприклад, лояльність у ресторанному бізнесі може залежати, по-перше, від самого ресторанного продукту, що містить у собі такі елементи, як [1, c. 52]:

- інженерне рішення в оформленні залів;

- оформлення ресторану й запропоновані послуги ресторану;

- висвітлення холу, залів, інших приміщень загального користування;

- сервіровка стола;

- оформлення меню;

- запропонований перелік страв;

- якість страв;

- додаткові зручності й особливі форми обслуговування;

- атмосфера, аура гостинності.

Сукупність всіх цих індивідуальних рис створює уявлення про якість ресторанної послуги.

На лояльність у ресторанному бізнесі також впливають [2, c. 124]:

- співвідношення між ціною ресторанного продукту й уявленням споживачів про справжню його цінність;

- характеристики ресторанного продукту й того, у якому ступені вони відповідають потребам і бажанням споживачів;

- характеристики обслуговування споживачів і того, у якому ступені вони відповідають їхнім потребам;

- співвідношення між цінами, продуктами або послугами закладу і його конкурентів;

- економічні фактори, такі, як періоди економічного спаду, коли споживачі не схильні до зайвих видатків і міняють своє купівельне поводження;

- імідж бренда.

При будь-якому мотиві відвідування підприємства ресторанного бізнесу відвідувачам необхідно забезпечити високий рівень задоволеності, що приведе до формування лояльності споживачів, а лояльність, у свою чергу, веде до фінансового росту й благополуччя підприємства.




Література:

1. Архіпов В. В. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства: Навч. пос. / В.В. Архіпов, В. А. Русавська – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 342 с.

2. Волкова И.В. Ресторанное дело. Самая полная энциклопедия от Люсьена Оливье до Аркадия Новикова/ Ирина Волкова.  – М.: Астрель: Русь – Олимп, 2009.  – 543 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота