МОДЕЛЮВАННЯ ОЦІНКИ КЛІЄНТА ЯК ПОТЕНЦІЙНОГО СПОЖИВАЧА ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

МОДЕЛЮВАННЯ ОЦІНКИ КЛІЄНТА ЯК ПОТЕНЦІЙНОГО СПОЖИВАЧА ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ

30.11.2014 18:28

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Коваленко Оксана Андріївна, студентка, ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»


Зростаюча конкуренція, коливання фінансової та політичної стабільності висувають нові вимоги до процесу впровадження нового товару. Задля попередньої оцінки доцільності впровадження тієї чи іншої інновації бажано було б мати інструмент для визначення приблизної кількісної і якісної оцінки потенційної аудиторії споживачів. Проілюструємо запропоновану нами модель на прикладі оцінки потенційних споживачів нового страхового продукту.

Будемо оцінювати клієнта за такими критеріями: кількість придбаних страхових продуктів; кількість років обслуговування; розмір заробітної плати; вік; кількість страхових подій, що відбулися.

Кожна з наведених характеристик може бути припустимою (оцінюється в 1 бал)або небажаною (оцінюється в 0 балів) з точки зору страховика (табл. 1)

Таблиця 1

Правила оцінювання критеріїв




Зі статистичного аналізу характеристик клієнтів страхових компаній встановлено їх емпіричні розподіли (табл. 2-6).




Таблиця 2

Розподіл клієнтів за кількістю куплених страхових продуктів




Таблиця 3

Розподіл клієнтів за кількістю років обслуговування




Таблиця 4

Розподіл клієнтів за розміром заробітної плати (у грн.)




Таблиця 5

Розподіл клієнтів за  віком




Таблиця 6

Розподіл клієнтів за  кількістю страхових подій




Будемо вважати, що на кожному з зазначених інтервалів розподіл випадкових величин (придбані страхові продукти, розмір заробітної плати тощо) є рівномірним.

Змоделюємо характеристики для 1000 клієнтів за інтервально-рівномірним законом розподілу. Для кожного клієнта підрахуємо кількість отриманих балів за критеріями табл. 1.

У табл. 7 подана класифікація клієнтів за кількістю отриманих балів.

Таблиця 7

Класифікація клієнтів за кількістю отриманих балів




Фірма в першу чергу запропонує інноваційний продукт«Супер VIP» клієнтам, потім – VIP-клієнтам. Далі доцільно виконувати аналіз клієнтів категорії «Потенційний клієнт» з точки зору виявлення тих його характеристик, які отримали оцінку 0. Рішення про пропозицію нового продукту даним клієнтам приймається у кожному конкретному випадку окремо, залежно від того, які його параметри не задовольняють страхову компанію.

У результаті проведеного імітаційного експерименту встановлено, що, виходячи з емпіричних розподілів, заданих табл. 2-6, близько 0,7% осіб буде мати статус «Супер VIP», 6,8% осіб статус «VIP», 27,9%  будуть потенційними клієнтами. 




Рис.1 –Результати 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота