ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В СТРАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В СТРАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

01.12.2014 22:18

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ковтун Світлана Валеріївна, студентка, ДВНЗ «Українська академія банківської справи НБУ»


Сьогодні, виходячи з умов розвитку страхового ринку України, можна сміливо зазначити, що задля успішної діяльності страхових компаній необхідно вдосконалювати знання функціонування самого ринку та більш детальніше вивчати особливості продажу страхового продукту. Саме зазначеним питанням відводиться особлива роль страховому маркетингу.

Не зважаючи на швидке зростання на ринку  страхових послуг в Україні, кількості страхових компаній та підвищенню конкуренції, попит на цей вид послуг не достатньо високий. Причиною низького попиту на послуги страхових компаній є  негативне ставлення до страхування, що поєднує в собі інформаційний та соціально-психологічний характер. Провідні компанії в Україні намагаються працювати на ефект, впроваджуючи механізм страхового маркетингу. 

Страховий маркетинг виступає об’єктом багатьох досліджень в різних сферах та галузях (економіки, маркетингу, страхування, менеджменту, фінансів). Під маркетингом страхових послуг необхідно розуміти комплекс дій, що спрямований на взаємопорозуміння та ефективну взаємодію страховика та страхувальника, оптимізацію фінансових відносин, для досягнення кращого забезпечення потреб страхувальників в якісному та кількісному аспектах в поєднанні з прибутковістю страхових компаній; її зростання, шляхом реалізації страхових продуктів успішно та швидко, що приносять користь суспільству[1]. 

Задля оптимального здійснення страхової діяльності, вирішення проблем та перспектив розвитку  страховий маркетинг повинен:

1) вивчити потенційних страхувальників(визначити структуру споживчих переваг, звички людей, реакція на страхові послуги);

2) дослідити головні мотиви, якими керується клієнт при укладанні договору страхування (знайти відповідь на головне питання: якому виду страхування віддають найбільшу перевагу);

3) проаналізувати ринок страхової компаній (визначення потенційної місткості ринку для певного виду страхування);

4) дослідити продукт (ілюстрація керівництву, як необхідно надавати клієнтам нові страхові продукти та на кого орієнтувати рекламу);

5) аналізувати канали просування страхового продукту (вивчення діяльності страхових посередників);

6) вивчити конкурентів та визначити рівень конкуренції (виявити сильні та слабі сторони конкурентних компаній);

7) дослідити рекламну діяльність;

8) визначити ефективну політику просування страхових послуг  від страховиків до потенційних клієнтів[2]. 

Роль маркетингу в страховій діяльності незрівнянно висока та важлива – уміти правильно позиціонувати себе та свої послуги на ринку, виявити потреби потенційних клієнтів та спрямувати свою діяльність відповідно до них, застосовувати ефективну політику стимулювання та збуту, можливість поглянути на перспективний розвиток фірми та започаткувати міцний фундамент для процвітання компанії.

Отже, на сучасному етапі розвитку страхових послуг необхідно безперебійно вдосконалювати цю діяльність, застосовуючи конкретні стратегії її розвитку. Для страхових компаній об’єктивна необхідність діяти на ринку відповідно до правил маркетингу полягає в ефективній організації комунікацій та збуту, конкурентному паритеті, впровадженні нових продуктів та боротьбі за кожного свого клієнта, i саме це є головним критерієм досягнення успіху.




Література:

1. Кудлай В.Г. Особливості маркетингу в страхових компаніях / В.Г.Кудлай// Економіка. Фінанси. Право.− 2007.− №1.−С.18−23.

2. «4P» маркетингу страхових компаній : монографія / [Козьменко О.В., Козьменко С.М., Васильєва Т.А. та ін.] ; кер. авт. кол. д.е.н., проф. О.В. Козьменко. – Суми: Університетська книга, 2014. − 432 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота