Вас вітає Інтернет конференція!
Вітаємо на нашому сайті
Вітаємо на нашому сайті
05.10.2015 14:03
[Секція 3. Маркетинг]
Автор: Юрчак Едуард Володимирович, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний Торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна
Брендовий капітал формується двома складовими, які мають назву „ідентичність бренду” (сформована фірмою-виробником + торговцем) та „імідж бренду” (сформований споживачами), пов’язані між собою каналами бренд-маркетингових комунікацій.
У той час як ідентичність бренда має на увазі асоціації із брендом, які компанія прагне донести до кінцевого споживача, імідж бренда характеризує реальні асоціації із брендом, що сформувалися в споживача, скоординовану систему, покликану ефективно реалізовувати політику компанії по впровадженню, просуванню, підтримці й посиленню бренда шляхом рішення комплексу стратегічних і тактичних завдань в результаті активного залучення в процес управлінського персоналу різного рівня [2, с. 244].
Імідж бренда – це загальне враження, що складається у людей відносно бренда. Іноді важливо не просто проінформувати про товар, але й зв'язати його ім'я з певними преференціями, стилем життя, наділити додатковими іміджевими характеристиками.
Для більшості людей імідж - поняття розпливчате, якось пов'язане з почуттями, емоціями або навіть підсвідомістю. Маркетологу у свою чергу треба ввести імідж бренда в площину логічну, стратегічну й систематичну. Зробити це можливо в тому випадку, якщо розглядати всі елементи, що складають імідж і використати їх для створення такого образа, який буде привабливий для споживачів.
У нейромаркетингу імідж бренду – це образ товару/послуги, який цілеспрямовано впроваджується професійними маркетологами в свідомість і підсвідомість цільової аудиторії, та реалізується у вигляді набору суб'єктивних асоціацій, думок і почуттів споживачів стосовно атрибутів бренду або комунікацій компанії.
У цілому розуміння про імідж бренда формується із двох компонентів:
- асоціацій, які пов'язані в покупців із брендом і допомагають їм зрозуміти вигоди й роль бренда в їхньому житті;
- його індивідуальності – опис у термінах, які звичайно використовуються для характеристики людини.
Імідж бренда в уявленні покупців є результатом інтерпретації всіх отриманих про нього сигналів.
Основними проблемами в створенні іміджу бренда й встановленні зворотного зв'язка є наступні сигнали й обмеження:
- конкурентні повідомлення;
- низький ступінь ідентичності бренда;
- інші сигнали щодо бренда;
- неефективні повідомлення;
- неправильний вибір медіа;
- інші обмеження.
Якщо бренд розуміється однобічно, винятково з погляду компанії або споживачів, то такий вузький підхід зможе привести, на думку провідного закордонного спеціаліста в області бренд-менеджменту Л. Чернатони (Leslie de Chernatony), «до створення незбалансованої стратегії й скоротити тривалість життя бренда» [3, с. 42]. Це пояснюється в першу чергу тим, що не тільки маркетологи й бренд-менеджери беруть активну участь у процесі створення й просування бренда, але також і споживачі, які є аж ніяк не пасивними реципієнтами. Споживачі сприймають бренд певним чином, що не завжди збігається з образом, заданим маркетологами. Іншими словами, ідентичність бренда (запланований образ) і імідж бренда (сприйманий образ) не завжди збігаються [1, с. 309].
Загальновизнано, що символічні образи продуктів і послуг найчастіше більш важливі для успіху, ніж їх реальні фізичні атрибути й характеристики. Дане твердження особливо актуально в тому випадку, коли ринок настільки насичений, що споживачі, ухвалюючи рішення щодо покупки, покладаються більше на імідж бренда, ніж на його фізичні характеристики [4, с. 4-18].
Виконуючи символьні функції, бренд сприяє:
- задоволенню потреби в самовираженні;
- соціальному схваленню навколишніх.
Імідж бренду - це проектна конструкція: як бренд повинен сприйматися споживачами із цільового сегмента відповідно цілями. Джерелом цих цілей є вибрана стратегія позиціонування бренда.
Так, імідж бренда оцінюється по наступним параметрам:
- сприйняттю споживачем;
- відповідності бренда образу споживача;
- обліку відмінностей між споживачами;
- обліку відмінностей між групами споживачів;
- відповідності бренда характеристикам товару;
- відмітним ознакам за назвою товару;
- відмітним ознакам по якості товару;
- розумінню пропозицій і обіцянок, що виходять від бренда;
- задоволенню споживчих очікувань;
- стереотипам і упередженням, що виникають стосовно бренда.
Отже, імідж бренду – це уявний образ марки бренду, що представляє собою унікальний набір асоціацій, це образ марки як комплекс сформованих у свідомості споживача уявлень про достоїнства (або недоліки) брендованого об'єкта.
ТЕХНОЛОГІЧНІ ФУНКЦІЇ ПОЛІТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ
30.07.2015 14:39
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МОДЕРНІЗАЦІЇ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ
29.09.2015 13:30
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАЙНОВОГО ОПОДАТКУВАННЯ В УКРАЇНІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ РОЗВ’ЯЗКУ
28.09.2015 20:29
ПОДАТКОВА НАКЛАДНА: ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ СКЛАДАННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЇ З 01 ЛИПНЯ 2015р.
27.08.2015 14:05
ПОДАТОК НА НЕРУХОМІСТЬ ЯК ДЖЕРЕЛО ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ
26.09.2015 11:56
Конференції 2024
Вісімдесят другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /29-30.01.2024/
Секції
Вісімдесят треті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /27-28.02.2024/
Секції
Вісімдесят четверті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /26-27.03.2024/
Секції
Вісімдесят п'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /25-26.04.2024/
Секції
Вісімдесят шості економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /28-29.05.2024/
Секції
Вісімдесят сьомі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /25-26.06.2024/
Секції
Вісімдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /18-19.07.2024/
Секції
Вісімдесят дев'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /24-25.09.2024/
Секції
Дев'яності економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /23-24.10.2024/
Секції
Дев'яносто перші економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /21-22.11.2024/
Секції
Конференції 2023
Сімдесят другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /21-22.02.2023/
Секції
Сімдесят треті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /22-23.03.2023/
Секції
Сімдесят четверті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /25-26.04.2023/
Секції
Сімдесят п'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /25-26.05.2023/
Секції
Сімдесят шості економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /22-23.06.2023/
Секції
Сімдесят сьомі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /18-19.07.2023/
Секції
Сімдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /28-29.09.2023/
Секції
Сімдесят дев'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /26-27.10.2023/
Секції
Вісімдесяті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /23-24.11.2023/
Секції
Вісімдесят перші економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /19-20.12.2023/
Секції
Конференції 2022
Шістдесят треті економіко-правові дискусії /23-24.03.2022/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Шістдесят четверті економіко-правові дискусії /27-28.04.2022/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Шістдесят п'яті економіко-правові дискусії /24-25.05.2022/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Шістдесят шості економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /21-22.06.2022/
Секції
Шістдесят сьомі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /28-29.07.2022/
Секції
Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /27-28.09.2022/
Секції
Шістдесят дев'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /28-29.10.2022/
Секції
Сімдесяті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /28-29.11.2022/
Секції
Сімдесят перші економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки /21-22.12.2022/
Секції
Конференції 2021
П’ятдесят четверті економіко-правові дискусії /24.02.2021/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятдесят п'яті економіко-правові дискусії /24.03.2021/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятдесят шості економіко-правові дискусії /27.04.2021/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятдесят сьомі економіко-правові дискусії /26.05.2021/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятдесят восьмі економіко-правові дискусії /24.06.2021/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятдесят дев'яті економіко-правові дискусії /28.09.2021/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Шістдесяті економіко-правові дискусії /27.10.2021/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Шістдесят перші економіко-правові дискусії /24.11.2021/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Шістдесят другі економіко-правові дискусії /21.12.2021/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Конференції 2020
Сорок четверті економіко-правові дискусії /18.02.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сорок п'яті економіко-правові дискусії /24.03.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сорок шості економіко-правові дискусії /28.04.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сорок сьомі економіко-правові дискусії /27.05.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сорок восьмі економіко-правові дискусії /24.06.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сорок дев'яті економіко-правові дискусії /22.07.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятдесяті економіко-правові дискусії /25.09.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятдесят перші економіко-правові дискусії /27.10.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятдесят другі економіко-правові дискусії /25.11.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятдесят треті економіко-правові дискусії /22.12.2020/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Конференції 2019
Тридцять четверті економіко-правові дискусії /21.02.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тридцять п'яті економіко-правові дискусії /21.03.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тридцять шості економіко-правові дискусії /18.04.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тридцять сьомі економіко-правові дискусії /28.05.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тридцять восьмі економіко-правові дискусії /25.06.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тридцять дев'яті економіко-правові дискусії /26.07.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сорокові економіко-правові дискусії /24.09.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сорок перші економіко-правові дискусії /29.10.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сорок другі економіко-правові дискусії /26.11.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сорок треті економіко-правові дискусії /17.12.2019/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Конференції 2018
Двадцять четверті економіко-правові дискусії /28-02-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Двадцять п'яті економіко-правові дискусії /29-03-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Двадцять шості економіко-правові дискусії /30-04-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Двадцять сьомі економіко-правові дискусії /31-05-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Двадцять восьмі економіко-правові дискусії /28-06-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Двадцять дев'яті економіко-правові дискусії /19-07-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тридцяті економіко-правові дискусії /01-10-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тридцять перші економіко-правові дискусії /31-10-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тридцять другі економіко-правові дискусії /29-11-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тридцять треті економіко-правові дискусії /27-12-2018/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Конференції 2017
Шістнадцяті економіко-правові дискусії /15-03-2017/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сімнадцяті економіко-правові дискусії /27-04-2017/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Вісімнадцяті економіко-правові дискусії /30-05-2017/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Дев'ятнадцяті економіко-правові дискусії /29-06-2017/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Двадцяті економіко-правові дискусії /29-09-2017/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Двадцять перші економіко-правові дискусії /31-10-2017/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Двадцять другі економіко-правові дискусії /29.11.2017/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Двадцять треті економіко-правові дискусії /21-12-2017/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Конференції 2016
Десяті економіко-правові дискусії /04-03-2016/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Одинадцяті економіко-правові дискусії /26-04-2016/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Дванадцяті економіко-правові дискусії /24-05-2016/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Тринадцяті економіко-правові дискусії /28-06-2016/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Чотирнадцяті економіко-правові дискусії /05-10-2016/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’ятнадцяті економіко-правові дискусії /21-11-2016/
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Конференції 2015
Шості економіко-правові дискусії
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Сьомі економіко-правові дискусії
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Восьмі економіко-правові дискусії
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Дев'яті економіко-правові дискусії
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Конференції 2014
Перші економіко-правові дискусії
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Другі економіко-правові дискусії
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Треті економіко-правові дискусії
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
Четверті економіко-правові дискусії
Економічне спрямування
Юридичне спрямування
П’яті економіко-правові дискусії
Економічне спрямування
Юридичне спрямування