ПРОБЛЕМИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ В МІЖНАРОДНІЙ ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ПРОБЛЕМИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ В МІЖНАРОДНІЙ ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ

07.12.2015 19:46

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Моторнюк У.І., кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»; Вовк М.П., студент, Національний університет «Львівська політехніка»


В умовах інтеграційних процесів та розвитку маркетингових комунікацій актуальною є проблема розроблення ефективної програми лояльності в міжнародній туристичній сфері. Ціллю розроблення та розвитку програм лояльності є створення довгострокових відносин з клієнтами, що в кінцевому результаті призводить до підвищення ефективності роботи компанії.

Відому концепцію маркетингу взаємовідносин визначають ще і як маркетинг лояльності. Головна його відмінність від попередніх концепцій маркетингу полягає у формуванні довгострокової співпраці із споживачами, що передбачає вплив на їх поведінку в процесі здійснення покупки, формуванню позитивного відношення до підприємства-виробника, його товарної марки [2, c.63].

Більшість вітчизняних програм лояльності здебільшого зводяться до видачі клієнтам дисконтних карт та запровадженням диференційованих знижок, що не сприяє підвищенню прибутковості туристичного підприємства, а лише до збільшення витрат на управління даними програмами. Принцип роботи програм лояльності полягає у можливості нагромадження призових бонусів, які нараховуються клієнту за об’ємом наданих їм послуг та можуть в подальшому обмінюватись на певні блага. Успіх даних програм зумовлений, зокрема, «інстинктом нагромадження споживача». Згадані програми належать до цінових, до нецінових відносять конкурсні програми лояльності та об’єднання постійних клієнтів. 

Найбільш перспективними програмами споживацької лояльності для туристичних підприємств можна вважати коаліційні програми лояльності. На основі коаліційної програми лояльності компанія, для заохочення та здобуття нових споживачів створює програму лояльності, до якої приєднуються інші структурні компанії. Зокрема, створенню ефективних програм лояльності може сприяти співпраця щодо розроблення програм лояльності туристичних підприємств та банків. Проте, невирішеними серед них залишається напрацювання ефективного взаємозв’язку учасників коаліційної програми лояльності клієнтів туристичного бізнесу [2, c. 362]. 

Процес розроблення програми лояльності набуває значущості за умови систематизованого та контрольованого, а отже, управлінського підходу до її розроблення та застосування [2, c. 64].

Одним із напрямів розроблення ефективної програми лояльності на туристичних підприємствах – застосування директ-маркетингу, що дозволяє організувати спілкування особисто з кожним клієнтом та в кінцевому результаті призводить до створення постійної клієнтської бази. Підвищенню ефективності розроблення програм лояльності у міжнародній туристичній сфері також сприятиме диверсифікування методів сегментування клієнтів, зокрема застосування психографічного методу, що дозволить персональні характеристики туристів, а також врахувати фактори, які впливають на поведінку споживачів.




Література:

1. Менеджмент і маркетинг туризму: Навч. посібник за ред. О.Є. Лугініна. – К.: Видавництво Ліра-К, 2012 – 364 с.

2. Іваннікова М.М. Маркетингове управління лояльністю споживачів / М.М. Іваннікова // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2014, №3, с. 62-72

3. Музичка Є.О. Програми лояльності туристичних підприємств / Є.О. Музичка // Туризм: реалії та перспективи сталого розвитку : [електронне видання]: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 23–24 жовтня. 2014 р.) / голова редкол. С.В. Мельниченко. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. –с. 362-363.





Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота