ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

15.04.2016 15:46

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Савченко Сергій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки НТУУ “КПІ”; Боровських Марина Олексіївна, студентка 3 курсу кафедри промислового маркетингу НТУУ “КПІ”


УДК 331.5

В сучасних умовах господарювання кожне підприємство, щоб займати успішні позиції на ринку має організувати злагоджену роботу працівників компанії. Для того, щоб персонал видавав якісний кінцевий результат необхідний кваліфікований підбір персоналу, чітка структуризація обов’язків, поділ на окремі відділи та контроль над виконанням поставлених завдань. 

На сьогоднішній день, на комерційних та державних підприємствах вищенаведені обов’язки, що пов’язані з пошуком, залученням, підбором і найманням персоналу на роботу виконують відділи кадрів або їх ще називають HR-відділи (від англ. humanresource – людський ресурс). У свою чергу, для ефективної роботи цих відділів, HR-працівники почали використовувати елементи маркетингової діяльності, так званий “маркетинг персоналу”, що включає в себе:аналіз персоналу, визначення потреби, доборі і оцінці персоналу, його навчанні, розвитку, збереженні та стимулюванні до високопродуктивної праці (у разі потреби – звільненні працівників). Саме застосування маркетингових методів дає змогу встановити необхідний якісний і кількісний склад персоналу на заданий період часу та акцентувати увагу на особистих якостях майбутніх працівників та оптимальному поєднанні рівня їх кваліфікації та кількості.

Для злагодженості та ефективності роботи HR-відділу пропоную чіткий план маркетингових дій для їх реалізації в галузі персоналу.




Керуючись вищенаведеними етапами, з метою кращого задоволення кадрових потреб в компанії, вважаю за доцільне впровадження їх на підприємствах України. Комплексна їх реалізація зміцнить конкурентні позиції конкретного підприємства в певній галузі.




Література:

1. Колпаков В. М. Маркетинг персоналу:Навч. посіб. для студентів серед. і вищ. навч. закл- К.: МАУП, 2006 – 5 с.;

2. Петрова І. Л. Сучасні технології маркетингу на ринку праці/ І. Л. Петрова, І. В. Терон// Менеджмент та маркетинг в бізнесі ХХІ століття Електронний ресурс. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vzuk/2008_18/ tom_2/169_180.pdf



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота