СУЧАСНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

СУЧАСНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ

11.11.2016 14:55

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Собчук Наталія Вікторівна, студент, спеціальність «Міжнародна економіка», Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці


Сьогодні в діяльності підприємств нові види маркетингу виступають не лише як елементи творчих складових, а й чітко допомагають у раціональній та ефективній організації процесу управління, який базується на використанні інноваційних маркетингових технологій. Одним із таких нових видів є event-маркетинг(event marketing - маркетинг подій).

В економічній літературі івент-маркетинг як правило виділяють в окремий синтетичний засіб маркетингових комунікацій, який асоціюється укомплекс маркетингу поряд з паблікрилейшнз та рекламою. При цьому івент-маркетинг активізує інтереси цільової групи споживачів та дозволяє ефективно просувати як безпосередньо саме підприємство, так і його товари та послуги[1].

Івент-маркетинг забезпечує аудиторії такі враження, які неможливо отримати, спостерігаючи за подією на екрані телевізора, слухаючи радіо або читаючи газету. Це подія, яка цікава і за способами, і за методами, і за місцем проведення. Вона передбачає, що представники контактних аудиторій мають можливість взяти участь у даному заході і при цьому їм ненав'язливо подається інформація про певний товар або підприємство, яке стало його організатором. Спеціальна подія може бути  строго академічною (бізнес-зустріч, наукова конференція), діловою (зустрічі на вищому рівні, виставки, турніри, конкурси), розважальною (концерти, шоу, фестивалі), інформативною (день народження підприємства, надходження нового товару і його реалізація) тощо.

Різні види заходів івент-маркетингу розраховані на залучення конкретного сегменту цільової аудиторії, якими можуть виступати галузеві ЗМІ, потенційні бізнес-партнери, дилери, а також кінцевий споживач.  У комплексі маркетингу їх поділяють на заходи із надходження інформації до преси (press-launch) та заходи-презентації для запрошених гостей (PR-launch), де, наприклад, відвідувачі можуть повною мірою насолоджуватися певними ласощами під супровід національних танців, пісень і т. д. Водночас висуваються серйозні вимоги до фахівців з івент-індустрії відповідно до їх спеціалізації: креатив, менеджмент, технічний блок.

Креатин виступає як розуміння основ маркетингу та PR.  Він дає уявлення щодо форматів заходів, законів режисури, обізнаність у музиці, живописі, літературі, кіно та інших галузях культури. У свою чергу, менеджмент допомагає глибоко розібратись у знаннях в галузі фінансів і маркетингу. При цьому він створює розуміння основ планування, вміння збирати інформацію, планувати заходи, управляти логістичними процесами, враховувати ризики. Технічний блок передбачає базові знання роботи звукового та світлового обладнання, створення сценічних конструкцій, спецефектів і піротехніки. У підготовці масштабних заходів обов'язково беруть участь режисери, сценаристи, декоратори і продакшн-менеджери [2].

Таким чином, івент-маркетинг є ефективним засобом здійснення маркетингової діяльності, яка тісно пов'язується із функціями дослідження, планування, стимулювання збуту і розподілу, а також функцією взаємодії з потенційними споживачами. Розвиток нових комунікаційних технологій і швидкість реалізації нових товарів та послуг потребує вивчення потреб споживачів і контролю ситуації над ринком,  що сприяє зміцненню відносин із споживачами та допомагає підприємствам стати  успішними на ринку.




Література:

1. Адлер Ю.П., Аронов І.З., Шпер В.Л. // Що вік прийдешній нам готує? Менеджмент ХХІ сторіччя – короткий огляд основних тенденцій. // Стандарти і якість. – 2014. – № 3. – 106с.

2. Ф. Котлер. Хаотика: управління та маркетинг в епоху турбулентності // Ф.Котлер, Дж.А. Касліоне [пер з англ.].// – К. : Хімджест, ПЛАСКЕ, 2009. – 158с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота