ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ

11.11.2016 16:00

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Киришко Любов Сергіївна, студент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці


Сьогодні перед підприємствами постає серйозна проблема привернення уваги споживачів за допомогою різноманітних прийомів та методів. При цьому традиційні рекламні кампанії втрачають успіхи, а більшість споживачів перестають помічати рекламу. Завдання маркетологів спрямовуються на пошук новітніх технологій, які б дозволили мотивувати споживачів у їх рішенні здійснити купівлю товарів. Однією з таких маркетингових технологій є «buzz-маркетинг» («сарафанне радіо»). Він заснований виключно на думці споживачів, які поширюючи позитивну інформацію про товар або підприємства, сприяють їх просуванню. Споживачі, які задоволені своїми придбаннями, діляться враженнями набагато менше, ніж ті, які залишилися розчаровані. Звідси, незадоволені споживачі можуть суттєво нашкодити підприємствам у реалізації своїх товарів та послуг.

«Сарафанному радіо» довіряють не лише завдяки правильній роботі маркетологів, які формулюють вивірені інформаційні повідомлення, але, в основному, завдяки тому, що його джерелами є довірені особи – друзі, родичі, знайомі, колеги та ін. Підприємство або бренд починає «говорити» вустами найближчого оточення споживача, непомітно та неусвідомлено схиляючи його на свій бік. Тих, хто активно розповідає про бренд, ділиться враженнями та порадами щодо користування продуктами чи послугами, називають «агентами сарафанного маркетингу».Маркетологи впевнені, щонастануть часи мережевого маркетингу, коли всі товари будуть продаватися за допомогою завербованих споживачів, які отримують відсотки з кожної покупки, придбаної за їх порадою. Для прикладу, сьогодні вже багато підприємств досить успішно практикують акцію «приведи друга та отримай знижку», і споживачі, самі того не підозрюючи, стають учасником певної «маркетингової гри»[1].

Разом з тим, buzz-маркетинг значно підкріплює інтернет. Сьогодні практично кожен споживач користується інтернетом, де через форуми, чати і соціальні мережі постійно обмінюються думками та враженнями.  Споживачі постійно розширюють коло спілкування в мережі, розповідаючи один одному про соціальні мережі, де вони зареєстровані, і запрошують своїх знайомих приєднатися до них. Це, у свою чергу, привело  до появи такого поняття, як блог-маркетинг, або блогінг. Блоги (відкриті щоденники) - ефективна форма безкоштовної реклами,  якої  так  потребують споживачі.  Вони  легко відслідковуються,  дають можливість генерувати й вимірювати ділову активність, дозволяють створювати гарні відносини  й  у  підсумку перетворюють споживачів у прихильників підприємства. Блогінг використовується і всередині підприємства,  щоб допомагати співробітникам генерувати  й  застосовувати нові ідеї та залучати їх  до нових проектів,  удосконалювати їх комунікативні здібності.  Блогінг робить більш доступними такі складні інструменти маркетингу як  дослідження  ринку  й  тестування продуктів,  допомагає підприємствам підвищувати показники діяльності, правильно реагувати на нововведення[2].

Таким чином, ефективність buzz-маркетингу надзвичайно висока, заснована на процесах підсвідомого впливу на споживача вона дозволяє активно залучати їх до прийняття рішення про купівлю товарів та послуг.




Список використаних джерел:

1. Хруслова Ірина. Сарафанне радіо:  старий перевірений метод  на  новий  лад. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.innovations.com.

ua/ua/articles/finance/18039/sarafanne-radio-starij-perevirenij-metod-na-novij-lad

2. What is the buzz around soial media marketing?[Електронний ресурс].   – Режим доступу: http://ladyluckmedia.co.uk/what-is-the-buzz-around-social-media-marketing/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота