НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕКЛАМІ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕКЛАМІ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

11.11.2016 16:10

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Любківська Галина Василівна, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ


Характерні для українського ринку зростання кількості промо-акцій та нарощування BTL-активності різними підприємствами, проведення безкінечних дегустацій, різних «кричалок» промоутерів та перенасичення роздатковими рекламними матеріалами набридли споживачам і не викликають бажаного для рекламістів ефекту. Ситуація, що склалася, обумовила необхідність використання нових ідей, технологічних інновацій  у товарах, послугах та процесах. Відгуком на динамічну зміну потреб споживачів та запити торговельних підприємств стали інноваційні рекламні технології. 

Під терміном «нові технології», або інновації, ми розуміємо кінцевий результат інноваційної діяльності, представлений новим або вдосконаленим товаром чи технологічним процесом, які впроваджені на ринок. 

Надзвичайно актуальним є те, що інноваційна реклама будується на використанні в промо-акціях серйозного технічного забезпечення, новітніх комп'ютерних технологій і нестандартних способів подачі інформації, що якнайкраще задовольняє потреби сучасного споживача в його бажаннях видовищ та вражень.

Вищий ступінь цікавості з боку споживачів серед видів подібної реклами набуває відеореклама в місцях масового скупчення людей, реалізована за допомогою так званої  технології  InDoor TV. Фахівці стверджують, що на неї звертають увагу більше 90% потенційних покупців. Більшості дана технологія, після вдосконалення попередньої, відома як нова технологія X3D video. Увагу споживачів приваблює тривимірне зображення, яке містить рекламну інформацію. Створена картинка здатна легко вийти за межі екрану, потім також легко повернутися назад, створивши незабутнє враження у перехожих. 

Фахівці в області рекламних технологій вразили вітчизняних рекламодавців технологією Ground FX – надсучасною інтерактивною проекцією, розробленою компанією GestureTek, яка дозволяє споживачеві не просто спостерігати за рекламним сюжетом, а й брати в ньому участь. Рекламна технологія Ground FX додає незабутніх вражень відвідувачам різних event-заходів, виставок, ярмарків, презентацій товарів.

Український рекламний ринок активно використовує сучасні, прогресивні носії зовнішньої реклами, зокрема світодіодну рекламу, сіті-віжин, не зважаючи на доволі високу її вартість для рекламодавців. Вітчизняні торговельні підприємства, бажаючи йти в ногу з часом, активно користуються останніми новинками в рекламній галузі, а саме тривізором, інтерактивним столом та прозорим кіоском (ТransLook), встановлюють проекційні (віртуальні) і відео-вітрини, віртуальні прилавки та віртуальні примірочні, хоча вони мають суттєвий недолік – високу вартість запропонованих інновацій. Проте увага і прихильність споживачів в умовах конкуренції коштують дорого. Так, розмістивши тривізор в торговому залі чи виставковому павільйоні, розробники гарантують 100% запам'ятовування і впізнаваність товару або торгової марки. Ефект від використання 3d піраміди величезний, і до того ж можна значно зекономити час та кошти.

Інтерактивний стіл – це революційний мультисенсорний комп'ютер, що дозволяє взаємодіяти з цифровим контентом простим, інтуїтивно зрозумілими способом, без використання допоміжних пристроїв. Консультанти підприємства і клієнти можуть використовувати «інтерактивний стіл» як спільний робочий простір для проведення переговорів, моделювання та планування різних завдань, перегляду презентацій і документів, графіків і діаграм. Такий новаторський підхід активно залучає клієнта в робочий процес, економить час, ефективно і оперативно аналізує і надає всю необхідну інформацію, одночасно підкреслюючи імідж підприємства. 

З метою демонстрації товарів і послуг в торговельних підприємствах,  в холах готелів і туристичних компаній, ресторанах, музеях, аеропортах, автовокзалах, держустановах, розважальних комплексах, банках і телекомунікаційних компаніях встановлюють прозорі кіоски (Тrans Look), спроектовані на базі ультрасучасних прозорих дисплеїв, зокрема на основі прозорої LCD панелі Samsung. Покупець, розглядаючи товар крізь прозору панель, може швидко отримати необхідну інформацію для прийняття рішення про покупку. 

Підвищеною популярністю серед вітчизняних покупців користуються інноваційні зовнішні вітрини, а саме голографічні, інтерактивні, проекційні, а також віртуальний промоутер. В Україні дані технології зустрічаються вкрай рідко, оскільки їх почали використовувати зовсім недавно. Найбільш застосовуваною стала технологія Just Touch. Її використовують супермаркети, магазини комп’ютерної техніки та мобільного зв’язку. 

Отже, в умовах глобалізації ринкових процесів, враховуючи настрій споживачів, які втомилися від одноманітності, і дефіцит рекламних площ, швидше за все, традиційній рекламі доведеться серйозно потіснитися. Для ефективного просування товарів та утримання лідерських позицій, підприємствам доречно використовувати інноваційні рекламні технології, які більш захоплюючі, легко засвоювані й ефективні.  За підрахунками фахівців, їх використання здатне збільшити обсяг продажів товарів на 20-45 %. Виробники погодяться, що це серйозний аргумент на користь інноваційної реклами.




Література:

1. Маркетинг інновацій: підручник / Н.І. Чухрай. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 256 с.

2. Волкович А.Р. Інноваційні технології в рекламі маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / Волкович А.Р., Яцишин Л.К. // Ефективна економіка. – 2014. - № 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2839



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота