УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

04.02.2017 14:54

[Секція 3. Цивільне та сімейне право. Цивільне процесуальне право. Комерційне право. Житлове право. Зобов’язальне право. Міжнародне приватне право. Трудове право та право соціального забезпечення]

Автор: Гордєєва Ольга Іллівна, Харківський автомобільно-дорожній технікум


Сьогодні Україна стала на інноваційний шлях розвитку і опанування високих технологій як змісту суспільної трансформації. Медіа засоби стали невід'ємною частиною життя людства, його культури, що змінює умови навчання, праці, відпочинку. Разом з тим, вони стали творцями віртуальної реальності, самостійними посередниками між суб'єктами соціальної взаємодії, розповсюджувачів і тиражувальників інформації для аудиторії.

Під впливом інформаційних технологій відкриваються нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу, що призводить до зміни самої парадигми освіти. Змістом базової освіти стає фундаментальна технологічна грамотність, яка повинна доповнити функціональну грамотність індустріального суспільства.

Це означає, що функціонально грамотним є той, хто вміє виконувати роботи в рамках технологій, бути користувачем технологічних приладів. Підвищуються вимоги до якості управління освітою на всіх її організаційних рівнях, а також управління навчально-виховним процесом, і водночас до якості освіти (рівня знань, умінь і навичок, компетентностей).

На сучасному етапі широкого впровадження новітніх засобів інформаційно-комунікаційних технологій (далі - ІКТ) в освіті особливого значення набуває проблема вивчення її впливу на результати навчально - виховного процесу, психофізіологічний розвиток студентів, формування їх особистісних психічних та інтелектуальних якостей.

Одне з головних завдань освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства - навчити студентів використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології - технології, пов'язані зі створенням, збереженням, передачею, обробкою і управлінням інформацією.

Професійна підготовка студентів в ідеальному варіанті має максимально повно гармонізувати навчальний процес, наукові досягнення з ІКТ і потреби ринку. Безумовно, зміст та якість вищої освіти залежать від рівня впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

Застосування ІКТ в аудиторії потрібне і мотивовано тим, що вони дозволяють ефективно організувати групу та самостійну роботу в учбовому процесі, дозволяють індивідуалізувати процес навчання, щоб покращити практичні навички студентів, підвищити інтерес до викладання, активувати навчання студентів та розвитку їх творчого потенціалу.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота