ВПЛИВ ВІРУСНОЇ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВПЛИВ ВІРУСНОЇ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА

26.05.2017 17:15

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Боднарчук Христина Юріївна, студентка Інституту економіки та управління в нафтогазовому комплексі Івано-Франківського національно технічного університету нафти і газу


Навряд чи сьогодні можна знайти хоча б одну людину, яка б не була залучена в сучасну рекламну діяльність. Де б ви не знаходилися, реклама застане вас всюди, навіть у найвіддаленіших куточках нашої планети. Тому для всебічного розуміння самого процесу створення і використання реклами в своїх цілях, необхідно спочатку розібратися з самим визначенням реклами, її цілі і завдання.

Скільки існує фахівців, стільки існує і думок про визначення сучасної реклами. Деякі вважають, що рекламні ролики, різні плакати, листівки – це не є реклама. А реклама представляє собою певний науково-виробничий процес. Однак, тим не менше, більшість вчених схиляються до наступної точки зору – вони трактують визначення реклами як один їх способів інформування потенційних клієнтів про свій товар або послуги. Це так званий один із способів просування товару на ринок.

Також рекламу можна визначити як інформацію, яка поширюється будь-яким способом, в будь-якій формі, яка адресована будь-якому колу осіб або певної цільової аудиторії для залучення уваги до рекламованого об'єкту, формування попиту на нього і для подальшого його просування. Тобто основною метою будь-якої реклами є інформування потенційного клієнта не залежно від того, де він знаходиться і чим займається.

Продавець завжди хоче продати якнайшвидше і якомога дорожче. І для того, щоб це відбулося, йому необхідно зацікавити клієнта, залучити його, щоб прискорити процес реалізації товару. Реклама є, так званим, способом встановлення контакту між продавцем і покупцем, є свого роду пропагандою товару або послуги. Вона також є невід'ємною частиною сучасного торгового процесу і розвитку світової економіки в цілому.

Основне завдання реклами – спонукати до купівлі даного товару певного споживача (покупця). Тому рекламодавці мають знати:

- чи вдалося рекламі створити, підтримати, поглибити імідж підприємства та його товар чи послуги; 

- чи спонукала реклама товару купувати його; 

- чи створила вона коло постійних клієнтів, тощо.

Покупець може ефективно сприйняти рекламну комунікацію, якщо він: 

- позитивно ставиться до реклами, а також до товару чи послуги рекламодавця;

- має змогу купувати даний товар (кількість фактичних покупок у натуральному й грошовому вимірі, які робить або може зробити покупець) та визнає основні переваги цього товару або послуги. [3, c. 61-63]

Основною метою реклами для виробника є найбільш швидке просування свого товару і отримання прибутку. Однак цілі також бувають різних видів, наприклад, інформативна – використовується для інформування потенційних клієнтів про новий товар, або про нові властивості вже існуючих. Сповіщувальна реклама необхідна для формування попиту на існуючі товари та послуги. Порівняльна – проводитися співвідносна характеристика товару з асортиментом виробників-конкурента; виявляються певні переваги над пропозиціями інших фірм. І, нарешті, нагадувальна реклама використовується для товарів, які вже певним чином опанували ринок, однак потребують нагадування про себе.

На думку фахівців, маркетингові завдання поставлені перед рекламою буде виконано, якщо рекламне звернення забезпечить шість послідовних етапів ефективності реклами:  

- контакт споживача з рекламним зверненням; 

- обробка інформації рекламного звернення; 

- отримання ефекту комунікації та визначення споживачем позиції даного товару на ринку;

- позитивні дії цільових покупців; 

- збільшення обсягів продажу даного товару або частки ринку, створення капіталу торгової марки;  

- отримання прибутку. [2, с. 26] 

Ефективність рекламних кампаній досягається також за рахунок широкого використання масових засоᬬ¬ів реклами, одні з яких доповнюють і підсилюють дію інших.

Література:

1. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навчальний посібник. – 2-ге вид., доп. – К. : КНЕУ, 2003. – 440 с.

2. Зельдіс В. В. Рекламний менеджмент: Конспект лекцій. Миколаїв, 2015. –  52 с.

3. Синяева. И. М. Паблик рилейшнз и коммерческая деятельность. – М.: ЮНИТИ, 1998. –155 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота