АНАЛІЗ РИНКУ КЛІМАТИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ УКРАЇНИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

АНАЛІЗ РИНКУ КЛІМАТИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ УКРАЇНИ

31.05.2017 23:28

[Секція 2. Менеджмент]

Автор: Слободянюк Катерина Олексіївна, студентка, Національний технічний університет України «КПІ ім. І. Сікорського»


Кліматична техніка не є предметом першої необхідності для населення нашого регіону. Вона є швидше елементом комфорту, іміджу [4]. В Україні цей ринок розвивався досить хаотично. Тенденція бурхливого зростання, якій сприяли спекотні роки, різко змінювалась суттєвим скороченням в прохолодний період і в період економічної кризи. Протягом декількох років, починаючи з 2005 р, спостерігався стійкий попит на продукцію - збільшення обсягів продажів рік від року зберігався на ринку України аж до середини 2008р[2]. Український ринок кондиціонерів був лідером серед аналогічних світових ринків за темпами зростання. Протягом усього цього часу спостерігався дефіцит обладнання, що ще сильніше підігрівало інтерес до ринку кондиціонерів, як з боку конкурентів, так і з боку споживачів. У розпал сезону 2008 році відбувся різкий спад ажіотажного споживчого попиту. Але вже в 2010-2011 роках, ринок показав зростання обсягів реалізації, і імпортери, ґрунтуючись на досвіді продажів минулих років, з позитивним настроєм і закупівлями увійшли в 2012 рік. Проте 2012 рік показав негативні показники продажів, у 2013 негативні тенденції на ринку тільки посилилися, початок  2014 року втішив своїми показниками, але згодом продовжив негативні тенденції попередніх років, що мали місце й в 2015 році. Це спричинено військовими діями у країні, нестабільністю економічного становища, та коливаннями валют. 2016 рік не продемонстрував ні зниження продажів, ні їх зростання. Це можна пояснити незначними змінами у розвитку економічного стану країни[2].

Нині спостерігається тенденція стрімкого зростання обсягів продажів через інтернет-магазини, що пов’язано, передусім з більш конкурентоспроможною ціною останніх. Інтернет-магазини суттєво економлять на витратах на покупці чи оренді приміщення, оскільки не потребують займати приміщення у центрі міста зі зручним для покупців транспортним сполученням. 

Вентиляційне та кондиційне обладнання не входить до пріоритетних покупок споживачів. Український ринок, можна охарактеризувати як інертний і нестабільний. Але у той же час споживачі активно сприймають усі інноваційні впровадження. Таким чином, український ринок здатний споживати моделі кліматичного обладнання як технологічно відсталі, так і надсучасні. Серед факторів мікросередовища, що чинять суттєвий вплив на ринок кліматичного обладнання України слід, передусім, виділити сезонний фактор, який за певних погодних умов може сприяти перенасиченню ринку товаром[3].

На сьогоднішній день і найближчим часом ринок буде перебувати в стані згортання[3]. Ключовими чинниками, що визначають динаміку збуту кліматичного обладнання слід вважати девальвацію гривні,зниження купівельної спроможності споживачів, зростання інфляції, тощо.

Суттєвим чинником зростання збуту може виступити продумана маркетингова стратегія. Оскільки ринок вентиляційних систем та кондиціонерів має сезонний характер, доцільно буде розподілити бюджет так, щоб його найбільша частина для реклами витрачалася в моменті піку споживчого попиту. Важливе місце повинна зайняти реклама у інтернет –ресурсах. 

Література.

1. Регіональні особливості ринку вентиляційних систем / М. П. Аровіна // Моделювання регіональної економіки. - 2011. - № 2. - С. 111-118.

2. Маркетингова діяльність металургійного підприємства: управління та аспекти конкурентоспроможності : монографія / О. О. Шубін, О. М. Азарян, І. Б. Зеніна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 194 c. 

3. Внутрішній товарний ринок: сучасний стан та тенденції розвитку / Н.В. Мірко //  Формування ринкових відносин в Україні.  -  2006.  -  № 7-8. С. 22-26.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота