ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

30.10.2017 18:36

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Островська Ірина Василівна, студентка, Національний авіаційний університет


Технології маркетингу розвиваються з шаленою швидкістю, і лідируюча позиція інтернет-маркетингу плавно переходить до цифрового поширення. Digital-маркетинг розширює сферу впливу і вважається більш ефективним. У нього в запасі безліч інструментів впливу, а за кількістю каналів просування він випереджає інші типи маркетингу.

Цифровий маркетинг. Під цим словосполученням ховається весь комплекс методів, інструментів і тактик, які використовують цифрові канали для просування продукту або бренду, залучення і утримання клієнтів. Цей комплекс увібрав в себе все краще від інтернет-маркетингу, наприклад, чітку орієнтованість на клієнта та можливість інтерактиву. У той же час digital-marketing не обмежується Інтернетом, використовуючи ресурси комунікації: телебачення, радіо, телефон. Він навіть виходить в офлайн, перетягуючи в інтернет клієнтів через СМС, додатки і просто рекламу. У них даються посилання на інтернет-ресурси або QR-коди.

Цифровий маркетинг - це широкий набір засобів, який просуває продукт. Він працює з аудиторією в Інтернеті і перетягує споживачів з офлайна.

Компанії вибирають цифровий маркетинг, тому що з його допомогою можна домогтися практично будь-яких цілей від розвитку бренду до формування клієнтської бази. Такі маркетингові дослідження дають багату поживу для якісного аналізу. З кампанії в будь-який момент можна щось прибрати або додати без шкоди для неї. Фахівці з digital-маркетингу є в будь-якої великої або просунутої організації, причому, особливо не визначаючи його функції, - він просто необхідний.

Відповідно цифровий маркетинг має канали. Канали digital-маркетингу - це ті майданчики, через які можна просувати продукт. Зазвичай вони пов'язані з Інтернетом, а й без офлайн-каналів не обійтися це такі як:

1. Комп'ютери. Найпряміший спосіб дістатися до аудиторії. Тут клієнти і самі знаходять сайти.

2. Телефони. У них ті ж можливості, що і у комп'ютера, тільки обмежені. Плюсом йдуть телефонні додатки і можливість заманювання в Інтернет за допомогою СМС.

3. Планшети. Гібрид комп'ютера і телефону, у користувача якого також є доступ до додатків.

4. Цифрове ТБ. Це просто телевізори з доступом в Інтернет, зараз їх вибирають все частіше.

5. Інтерактивні екрани. На споживачів можна впливати через встановлені в магазинах термінали, за допомогою яких платять за телефон.

6. Рекламні площадки в офлайні: зовнішня реклама, преса, радіо, звичайне телебачення.

Також, існують види цифрового маркетингу і інструменти роботи.

Базові. Одна з найпоширеніших тактик - пошуковий маркетинг, SEM. Разом з ним, як правило, завжди використовують SEO. Суть у них одна: збільшення трафіку через пристосування до пошукових машин. Потрібна робота фахівця, щоб наповнення вашого сайту і його архітектура були і SEO-ефективними, і природними для сприйняття. Також популярний SMM, який діє в соціальних медіа: мережах, блогах, форумах. Цей ресурс стабільно збирає величезну аудиторію, тому тільки з його допомогою можна добитися відмінних результатів і отримати фідбек. Онлайн-піар і email-маркетинг, розсилаючи ненав'язливі і обов'язково орієнтовані на клієнта пропозиції.

Просунуті. Складний у виконанні, але ефективний маркетинг впливу, тому що він пов'язаний зі створенням або використанням людини-авторитету. Він впливає на сприйняття товару аудиторією. Так клієнти самі будуть шукати ваш продукт. Колаборація передбачає співпрацю з організаціями, які забезпечують ваш цифровий маркетинг: це провайдери, паблішер, дистриб'ютори, цифрові агентства. Такі організації не вимагають серйозних витрат, а ризики в роботі з ними невеликі. 

В офлайні. Не ігноруйте способи залучити вашу аудиторію з реального життя в Інтернет і навпаки. Для цього використовуйте найближчу до людини техніку - телефон. Можна відправити SMS з посиланням, використовувати WOW-смартфон, адже смартфон хороший саме тим, що власник може швидко зайти в Інтернет. Давайте рекламу і цікаві пропозиції на дисплеях в громадських місцях, використовуйте QR-коди. Так як враження від вашого продукту, отримані клієнтами, цілком можуть стати надбанням громадськості і інформаційним приводом для ЗМІ, краще з ними співпрацювати. 

Використовуючи такий маркетинг в Інтернеті, в такому відкритому середовищі, необхідно бути обережним, працюючи з сотнями і тисячами клієнтів. Потрібно продумати механізми, які захистять персональні дані споживачів. Якщо люди сидять в Інтернеті, це не означає, що вони готові до втручання в приватне життя. Тому будь-які ваші пропозиції повинні ґрунтуватися на інтересі до них. Не забувайте про діловий етикет навіть в соціальних медіа та розміщуйте рекламні повідомлення тільки на тих ресурсах, які готові до реклами.

Варіантів просування багато, а кожна категорія товарів і послуг унікальна. Щоб знайти кращий варіант потрібно комбінувати, пробувати і змінювати різні стратегії і засоби цифрового маркетингу. У підсумку ви зробите найефективніший маркетинговий комплекс для вашого товару.

Література:

1. Вертайм К., Фенвик Я.: Цифровой маркетинг. Как увеличить продажи с помощью социальных сетей, блогов, вики-ресурсов…, 2010. – 377 с.

2. [Електронний ресурс]. - Режим доступу-https://zhazhda.biz/base/cifrovoj-marketing.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота