ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

27.11.2017 18:40

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Гусак Крістіна Юріївна, студентка групи МЗД – 31д, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету


У сучасному маркетингу все більшого значення набуває використання реклами. Реклама являється основним із засобів спонукання до купівлі даного товару певного споживача. 

Як казав основоположник рекламної справи Клод Хопкінс - “Є тільки один єдиний спосіб знайти рішення ваших проблем в рекламі - запитайте вашого покупця. Це - істина в останній інстанції.”

Реклама - це платне, однонаправлене звернення, здійснюване через засоби масової інформаціїта інші види зв'язку, що агітують на користь будь-якого товару, марки, фірми (якоїсь справи, кандидата, уряду).

Більшість класичних визначень реклами в рамках маркетинг-комерційної концепції відносяться до реклами в засобах масової інформації - ЗМІ та відповідає англійському терміну «Advertising», що сталася від виниклого приблизно в 1655 році слова «Advertisement». Так, наприклад, Альберт Ласкер Д. визначав рекламу як «торгівлю в друкованому вигляді». Арманд Дейа вважає її одним із видів передачі інформації в торгівлі і одним із чотирьох головних компонентів маркетингу(товар, ціна, збут, реклама).

Інша інтерпретація визначення реклами показує що, реклама - це неперсоніфікована мистецька форма передавання оплачуваної рекламодавцем інформації з використанням спеціальних носіїв, яка спрямована на інформування, нагадування та переконання наявних і/або потенційних споживачів щодо сприйняття організації, її товарів, послуг чи ідей.

Це визначення означає, що:

- реклама націлена на групи людей, тому вона неперсоніфікована;

- реклама оплачується рекламодавцями;

- більша частина рекламних звернень має характер інформування, переконання чи нагадування;

- реклама доводиться до цільової аудиторії за допомогою різноманітних засобів (телебачення, радіо, газети, журнали, рекламні щити, пошта тощо).

Реклама має велике значення в розвитку маркетингової діяльності, а сучасна реклама - невід’ємна частина маркетингу сучасного підприємства. Рекламні заходи роздробляються для вирішення маркетингових завдань, і діяльність, що сприяє збуту в цілому, будується з урахуванням основних маркетингових орієнтацій фірми. В даний час накопичилося безліч визначень реклами, які можна розділити на три групи, відповідно до трьох основних концепцій, які можна поділити на: маркетинг – комерційну, соціально – психологічну та універсальну [1].

Цілі сучасної рекламної кампанії визначаються виходячи з її політики. Політика рекламної кампанії залежить від політики маркетингу, яка в свою чергу залежить від стану ринку (попиту, конкуренції, системи збуту, фінансових можливостей підприємства та інших факторів). Залежно від обраної мети, політика рекламної кампанії може бути наступною:

- збільшення первинного попиту (мета - інформувати, переконувати);

- збільшення вторинного попиту (мета - нагадувати);

- створювати позитивний імідж товару і підприємства і т.п.

Для реалізації маркетингових цілей застосовуються такі види реклами:

- інформаційна - застосовується переважно для створення попиту на етапі виведення нового товару на ринок;

- переконуюча - проводиться на етапі зростання життєвого циклу товару для того, щоб переконати споживачів у перевазі певної марки товару і сприяти збільшенню обсягу продажу. Часто набуває форми порівняльної реклами;

- нагадуюча - використовується на етапі зрілості для того, щоб змусити споживача згадати про товар;

- підсилююча - після купівлі запевняє покупців товару у правильності вибору;

- престижна - створює певний імідж фірми. 

Характер реклами визначаються етапом життєвого циклу, на якому перебуває товар. Серед інших факторів, які впливають на планування реклами, - конкуренція на ринку, законодавче регулювання рекламної діяльності тип товару, особливості цільової аудиторії[3].

Рекламні моделі є ключем до усвідомленого планування реклами, і передусім вибору рекламного звернення до споживача. Характерною рисою реклами є придбання нею нової ролі в результаті залучення до процесу управління виробничо-збутовою діяльністю промислових і сервісних фірм.

Отже, суть сучасної реклами полягає в тому, що вона стала невід'ємною і активною частиною комплексної системи маркетингу, рівень розвитку якої визначає якість і ефективність рекламно-інформаційної діяльності підприємства та її відповідність новим вимогам світового ринку. Метою реклами є досягнення певного комунікаційного ефекту у контактуючих з рекламним повідомленням аудиторії та спонукання її до цільового поведінки. Головне - постійно контролювати ступінь ефективності кампанії, і вчасно коригувати її. В цілому вся рекламна кампанія вкладається в класичну схему: планування - організація - мотивація - контроль. Реклама є одним з головних чинників маркетингових стратегій підприємств, та правильно проведена рекламна кампанія допоможе службі маркетингу забезпечити постійний високий рівень продажу товарів та послуг.

Література:

1. Значення реклами в маркетингу Електроний ресурс: // http://ua-referat.com.

2. Гаркавенко С.С маркетинг: Навч. Посібник для студ. Вузів – 2002. – 420 -424.

3. Лук'янець Т. Рекламний менеджмент: Навчальний посібник/ Тамара Лук'янець,; М-во освіти України. КНЕУ. - 2-е вид., доп.. - К.: КНЕУ, 2003.

4. Цитати великих рекламістів Електронний ресурс: // http://umvs.rv.ua/kreativ/tsitati-velikikh-reklam-st-v.

_______________________

Науковий керівник: Головащенко Аліна Владиславівна , асистент кафедри маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота