ОРГАНІЗАЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОБЛАСТІ ПЕРСОНАЛУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОРГАНІЗАЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОБЛАСТІ ПЕРСОНАЛУ

30.11.2017 18:15

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Протопопова Наталія Андріївна, старший викладач кафедри фінансів і маркетингу, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури


У площині останніх досліджень щодо управління персоналом підприємства підвищений науково-практичний інтерес має концепція маркетингу персоналу [1].

Існують різні підходи до трактування сутності маркетингу персоналу. Так, В.А. Савченко розглядає маркетинг персоналу, як філософію та стратегію управління людськими ресурсами, які, орієнтуючись на життєві та трудові запити працівників, одночасно відповідають інтересам політики підприємства [2]. Маркетинг персоналу, у розумінні Т. Савенкової, – це вид управлінської діяльності, спрямованої на покриття потреби в персоналі в постійно змінному середовищі; планування і сукупність всіх видів діяльності персоналу; вивчення факторів зовнішнього і внутрішнього ринків, які впливають на вакансію, ймовірність та швидкість її заповнення, умов схвалення кандидатури [3].

Можна погодитись з висновком В. Притули, що маркетинг персоналу − це вид управлінської діяльності, спрямований на досягнення оптимального співвідношення між попитом і пропозицією робочої сили з метою задоволення потреби в праці суб’єктів трудових відносин для ефективної роботи підприємства та розвитку суспільства в цілому. Основними домінантами концепції маркетингу персоналу є: вивчення кон’юнктури ринку праці; дослідження ринкового середовища; сегментація ринку праці; розробка і реалізація маркетингових заходів, спрямованих на залучення персоналу з означеними кількісними та якісними характеристиками; визначення цінової політики; формування та підтримка іміджу організації на ринку праці [1].

Маркетингова діяльність в управлінні персоналом повинна включати: вивчення кон’юнктури ринку праці; дослідження ринкового середовища; сегментація ринку праці; розробка і реалізація маркетингових заходів, спрямованих на залучення персоналу з означеними кількісними та якісними характеристиками; визначення цінової політики; формування та підтримка іміджу організації на ринку праці.

Напрями персонал-маркетингу: розробка вимог до персоналу; визначення потреби в персоналі; розрахунок планових витрат на придбання та подальше використання персоналу; вибір шляхів покриття потреби в персоналі. Очікувані витрати на придбання і використання персоналу складаються з таких складових, як зовнішні та внутрішні витрати. Вибір шляхів покриття потреби в персоналі залежить від розробки професійних вимог до персоналу та визначення величини витрат на придбання та подальше використання персоналу [4].

Проведені дослідження дозволили зробити висновок, що маркетинговий підхід до управління персоналом підприємства  дозволяє: привернути увагу до підприємства нових потенційних висококваліфікованих працівників; пробудити інтерес персоналу до активної роботи; заохотити персонал до пошуку нових та поглиблення співпраці з клієнтами підприємства; спонукати персонал заохочувати клієнтів до купівлі продуктів і послуг підприємства.

Література:

1. Притула В.І. Маркетингова діяльність у сфері управління персоналом підприємств галузі АПК / В.І. Притула // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://khntusg.com.ua/files/sbornik/vestnik_113/38.pdf.

2. Савченко В. А. Управління розвитком персоналу : навч. посіб. / В. А. Савченко. – К. : КНЕУ, 2009. – 351 с.

3. Савенкова Т. Маркетинг персонала в инновационно- инвестиционной сфере / Т. Савенкова // Проблемы теории и практики управления. – 2010. - № 11. С. 108-116.

4. Шпінь О. І. Актуалізація маркетингу персоналу в сучасних умовах / О. І. Шпінь, А. В. Кайдалова //  [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.nuph.edu.ua/bitstream/123456789/6009/1/197-199.pdf.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота