ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ РЕГІОНУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ РЕГІОНУ

01.06.2018 11:29

[Секція 8. Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка]

Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Галяберда Андрій Михайлович, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя


Створення бренду є одним з інструментів, що визначає успішність ділової активності будь-якої господарської одиниці. Бренд діяльності формується, коли існують стійкі позиції в напрямках, що забезпечують успішність бізнесу – професіоналізм менеджменту, конкурентоспроможність продукту, оптимальність дистрибуції або процесу розподілу товарів і послуг, доступність фінансових ресурсів і передових технологій, сприятливість споживчого ринку та інше. Суб’єкти, які мають бренди і претендують на лідерські позиції на ринку, повинні вміло враховувати весь комплекс факторів, що визначають успішність розвитку ділової активності, враховуючи специфіку ринку та сегменти споживачів. 

Об'єктивним чинником регіоналізації економіки України є класифікація окремих регіонів на предмет «специфіки» їх виробничого спрямування, географічного розташування та особливостей бізнес-господарської діяльності. Це визначає стратегію програм розвитку окремих регіонів і галузей виробництва, що існують на даній території. Поділ регіонів безпосередньо пов'язаний з оцінкою і «затребуваністю» їх потенціалу на предмет інновацій та інвестицій. На сьогоднішній день бренд території розглядається як сукупність неминущих цінностей, неповторних, оригінальних споживчих характеристик даної території і спільноти, які одержали суспільне визнання й мають стабільний попит серед споживачів [1]. 

Створення бренду регіону відзначається наступними особливостями: 

- формування бренду на основі врахування економічних, соціальних та культурних традицій регіону, а також виділення певних оригінальних рис, що виділяють даний регіон серед інших;  

- формування стереотипу про даний регіон як лідера в певній сфері економіки, 

- використання символіки регіону (герба) при створенні логотипу його бренду;

- націленість на позитивне сприйняття бренду, що дозволить лобіювати його інтереси в економічних та управлінських колах, формування «доброзичливості» з боку інвестора;

- наявність ефективної реклами, у тому числі соціального характеру, яка сприятиме зацікавленості у взаємовигідних економічних відносинах з даним регіоном;

- врахування тенденцій та перспектив розвитку ринку в регіоні.

Як зазначає Пашкова Г., алгоритм формування регіонального бренду включає такі стадії:

1. Проведення SWOT-аналізу розвитку регіональної соціо-еколого-економічної системи.

2. Вивчення та фіксація існуючого стану.

3. Пошук розв’язання суперечностей у системі.

4. Вироблення стратегічного бачення майбутнього - створення образу (бренду) регіону.

5. Розробка плану дій щодо формування регіонального бренду.

6. Просування бренду.

7. Постійний моніторинг та оцінка сформованого бренду [1].

Отже, формування бренду регіону передбачає здійснення цілеспрямованої і кропіткої діяльності, що повинна включати заходи із підвищення конкурентоспроможності та зростання соціальної захищеності населення даної території.

Література:

1. Пашкова Г.  Брендинг регіону в контексті нової парадигми регіонального розвитку [Електронний ресурс]/ Г. Пашкова. – Режим доступу: http://www.dridu.dp.ua/vidavnictvo/2012/2012_02(13)/12pggprr.pdf.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота