DIGITAL-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕТВОРЕННЯ ВАШИХ МОЖЛИВОСТЕЙ В ПРИБУТОК. - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

DIGITAL-МАРКЕТИНГ: ПЕРЕТВОРЕННЯ ВАШИХ МОЖЛИВОСТЕЙ В ПРИБУТОК.

21.11.2018 19:29

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лаврентій Анастасія Сергіївна, студентка, економічного факультету, Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Digital-маркетинг - це нововведення об'єднує всі можливі форми цифрових каналів і різні види маркетингу для просування бренду або продукту. Основне завдання максимально використовувати увагу аудиторії, які отримують інформацію за допомогою соціальних мереж, сайтів і платформ.

З яких же digital-інструментів ми отримуємо інформацію?

Медіа канали можна назвати найважливішими, так як саме ці канали використовують Інтернет і всілякі пристрої, які дають можливість мати доступ до нього (смартфон, планшет, комп'ютери та ін.)

Мобільні пристрої, є найбільш затребуваним джерелом інформації в суспільстві. Facebook отримує 84% доходу від реклами через мобільні пристрої. Кожен користувач мобільного пристрою в день відвідує понад 75 окремих користувальницьких сеансів, а це прирівнюється до 75 можливостям мати взаємодію зі споживачем.

Відео, з кожним роком все більше бере на себе функцію пошуку, YouTube вважається другою за величиною пошуковою системою в світі. Створюючи свій аккаунт на YouTube, ви рекламуєте свій бренд. Розповідаючи про свій продукт, ви залучаєте своїх потенційних клієнтів.

Чат-бот - програма-співрозмовник, яка дозволить вашому бізнесу економити час, завдяки своїй кмітливості чат-боти вчаться на досвіді користувачів, з кожним разом все більше удосконалюючись, він будує відповіді так, щоб кожному вашому клієнтові було приємно з ним взаємодіяти, тим самим змушуючи повернутися до вашого продукту знову і знову.

SMM- інструмент, метод, просування вашого бренду або послуг в соціальних мережах. Цей інструмент дає можливість вашим клієнтам, аудиторії відчути себе причетним до вашого бренду. Працюючи зі своїми клієнтами, прислухаючись до їхніх прохань, ви будете підвищувати рівень довіри до вашого бренду і покращувати ваші послуги.

Digital-стратегія будується на найпростішому - питань самому собі.

Які головні цінності стоять перед вами і вашим брендом?

Формулюючи цінність, ви одночасно повинні розуміти, чим ваш продукт буде відрізнятися від інших, яку позицію ви будете займати на ринку і наскільки великий обсяг комунікацій він буде вам приносити. Перш ніж представляти свій продукт, ви повинні чітко зрозуміти про що думає ваш потенційний клієнт, чим він зацікавлений і що в кінцевому підсумку він хоче отримати, щоб задовольнити свої потреби. Після цього, ми розуміємо через які канали потрібно взаємодіяти зі споживачем і які digital-інструменти використовувати. Далі складаємо план дій в ньому прописан кожен інструмент, його ефективність і призначення, а також  скільки ресурсів знадобиться для реалізації - час, капітал, люди.

Digital-стратегія, дозволить нам уникнути масу безглуздих витрат і дій, ви конкретно знаєте свою мету і шлях її досягнення.

Підводячи підсумки, ми розуміємо, що digital маркетинг - це комунікації з людьми і їх потребами на яких ви будуєте бізнес, рекламуєте свій бренд і покращуєте свій продукт. За допомогою digital-стратегії і digital-інструментів ви чітко і злагоджено прийдете до єдиного і кращого результату.

Список використаних джерел інформації

1. 6 главных вопросов digital-стратегии[Электронный ресурс]: [офиц. сайт]/ «Промодо» © 2004–2018. – Режим доступа : https://promodo.ua/blog/6-glavnyh-voprosov-digital-strategii.html#gref

2. Тренды digital-маркетинга на 2018-й [Электронный ресурс]: [офиц. сайт]/ Blog Imena.UA | © 2015 — 2018. – Режим доступа : https://www.imena.ua/blog/digital-marketing-trends-2018/

3. Digital маркетинг – что это такое, и с чем его едят? [Электронный ресурс]: [офиц. сайт]/ ©2018 Интересное о Digital Маркетинга. – Режим доступа : http://ikraine.net/digital-marketing-chto-eto-takoe-i-s-chem-ego-edyat/#.W-xFZugzZPb

_____________________

Науковий керівник: Лісений Євген Володимирович, доцент, кандидант економічних наук,  Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота