ОЦІЮВАННЯ АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОЦІЮВАННЯ АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВ

06.03.2019 12:58

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Грінченко Раїса Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний економічний університет


Формування власної системи адаптації підприємства до змін зовнішнього та внутрішнього середовища базується на спрощенні системи аналізу та оцінки власних адаптаційних можливостей. Хибні підходи до аналізу та оцінки дають невірні результати, на яких формується неефективна система адаптації підприємства та підприємство не досягає намічених цілей. Спрощено загальну систему адаптації підприємства можна представити, як циклічний рух, який складається з наступних етапів:

- аналіз та оцінка адаптаційних можливостей;

- визначення адаптаційного потенціалу підприємства;

- формування системи адаптації підприємства;

- реалізація системи адаптації підприємства;

- контроль та редагування системи адаптації підприємства.

Застосування науково обґрунтованих підходів при формуванні системи аналізу та оцінки адаптаційних можливостей підприємства дозволяє підприємствам не “створювати велосипед”, а економити власний час та активізувати дії у напрямку адаптації. 

Слід також звернути увагу на основні етапи та елементи, які необхідно враховувати, при проведенні аналізу та оцінки адаптаційних можливостей підприємства, які сформовані автором на основі досліджень сучасної наукової літератури 1-3: 

1. Формулювання об’єкта, мети оцінки та аналізу адаптаційних можливостей підприємства. 

2. Вибір суб’єктів проведення аналізу та оцінки адаптаційних можливостей підприємства.

3. Складання плану та графіків проведення аналізу та оцінки адаптаційних можливостей.

4. Аналіз інформації щодо адаптаційних можливостей підприємства.

5. Оцінка інформації щодо адаптаційних можливостей підприємства. 

Будь-яка система аналізу та оцінки адаптаційних можливостей сама по собі не потрібна підприємству. Наявність аналізу та оцінки адаптаційних можливостей не надає підприємству ніяких переваг на ринку. Тільки поєднання результатів аналізу та оцінки адаптаційних можливостей із подальшими заходами у системі адаптації створюють для підприємства переваги.

Одним із елементів системи адаптації виступає розробка напрямів адаптації підприємства. Напрями адаптації діяльності підприємства також відрізняються в залежності від сутності пасивної або ж активної адаптації. Напрями адаптації підприємства формуються по основним компонентам систему управління підприємство.

Перелік використаної літератури:

1. Porter M. Competitive strategy. Techniques for analyzing industries and competitors / M. E. Porter. – New York : Free Press, 1998. – 420 p. 

2. Шемаєва Л. Г. Управління стратегічною взаємодією підприємства із зовнішнім середовищем. Наукове видання / Л. Г. Шемаєва. – Х. : Вид-во ХНЕУ, 2007. – 280 с. 

3. Фроленко О.М. Бізнес-середовище підприємства: методичні підходи до його стратегічного аналізу / О. М. Фроленко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2012. − No 9. – С. 145–150.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота