ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СТРАХУВАННІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СТРАХУВАННІ

21.05.2019 20:10

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Пеня Катерина Віталіївна, студентка І курсу магістратури фінансового факультету, Університет митної справи та фінансів


Сучасний етап розвитку страхового підприємництва пов'язаний з новими технологіями маркетингу, з пошуком найкращих методів і способів ведення бізнес-процесів. Для більш чіткого розуміння новітніх технологій просування страхових продуктів в страховому маркетингу необхідно з’ясувати особливості страхових маркетингових інновацій. 

Страхові маркетингові інновації - це використання новітніх технологій задля удосконалення існуючих видів страхових продуктів та послуг або для розроблення нових, які врешті-решт приносять прибуток [2]. Страхові маркетингові інновації використовуються для вдосконалення або створення нових страхових продуктів і послуг. Як наслідок спостерігається оптимізація витрат і збільшення прибутковості від продажу страхових продуктів або послуг. Інноваційна складова  страхового маркетингу полягає у вдосконаленні вже існуючих способів дистрибуції страхового продукту або залученні сучасних маркетингових технологій просування продукту на ринок. 

На сьогоднішній день страховий ринок України стрімко розвивається, розширюється асортимент послуг, конкуренція та напруга на ринку зростають. У зв’язку з цим у страховиків виникає нагальна потреба шукати новітні маркетингові технології у страхуванні, підвищувати швидкість надання послуг, при цьому не втрачаючи, а навіть покращуючи їх якість. До вищезазначених чинників також можна додати діяльність страхових компаній з іноземним капіталом на вітчизняному ринку – це ще більше посилення конкуренції на ринку та привід для активних дій страховика, направлених на використання інноваційних підходів ведення діяльності страхової компанії.

До основних інноваційних каналів просування страхових продуктів можемо віднести наступні:

1. Ко-брендінг (англ. сobrending) – взаємодія двох чи більше брендів для спільного просування продукту на ринок, з метою збільшення продажів, найпоширенішим є ко-брендінг страхових компаній та банків. Найбільш яскравими прикладами в Україні є: спільна програма СК «ВЕСКО» та СК Allianz з ОТР БАНКом (Україна); співпраця АТ КБ «ПриватБанк» з СК «ІНГОСТРАХ», СК «КРЕДО», СК «Уніка Життя», СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», СК «Юнісон-Гарант» та іншими страховими організаціями; утворення фінансової холдингової групи «ТАС».

2. Інтернет-маркетинг – відносно новий канал продажу страхових полісів на вітчизняному страховому ринку, хоча в деяких країнах він вже активно використовується. В Європі лідерами продажів через Інтернет вважаються Німеччина, Франція, Великобританія та Італія, щороку темпи зростання он-лайн страхування в Європі досягають 70% [1]. 

Основними перевагами Інтернет­маркетингу є:

- економія часу для споживача та спрощення взаємодії між страховиком і страхувальником;

- легкість отримання інформації; 

- швидкість та зручність доповнення чи зміни інформації;

- різноманітність каналів просування - завдяки розвитку цифрової реклами інформацію про страхові послуги у вигляді банерів можливо розміщувати на будь-яких сайтах, використовуючи величезну кількість форматів [3].

3. Social Media Marketing (SMM) – використання соціальних мереж для комунікацій з клієнтами з метою підтримання професійних стосунків, а саме ведення безпосередньої та водночас ненав’язливого спілкування з потенційними клієнтами. Загалом основна частина вітчизняних страховиків представлені в 1–2 соціальних мережах.

4. Агрегатори (від лат. аggregatio – «накопичення») – це ресурси, які спеціалізуються на зборі та групуванні даних про наявність послуги, її цінових категоріях і надають інформацію споживачеві в зручному для порівняння і вибору вигляді [4]. 

Агрегатори привертають увагу людей розглядати можливості страхування, пробуджують в них бажання уберегти себе від ризикового випадку, допомагають визначити страховий продукт, що найточніше відповідає потребам клієнта.

На сучасному етапі розвитку нашої країни все більше зростає роль інформаційних технологій, комп’ютеризації суспільства в усіх сферах його життєдіяльності й сфера надання страхових послуг не є виключенням. Постійно вдосконалюється програмне забезпечення, а разом з ним вдосконалюються бізнес-процеси страхових компаній, з’являється потреба в пошуку нових способів ефективного задоволення потреб споживачів. Зокрема важливе місце в процесі задоволення потреб споживача займає обраний канал продажу страхової послуги, тому дослідження сучасних ефективних каналів дистрибуції в страхуванні є перспективним напрямком для подальшого дослідження.

Література:

1. Простобанк - путівник у світі особистих фінансів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.prostobank.ua.

2. Дадико Г.Д. Маркетингові інновації як актуальний напрям розвитку страхового ринку України в сучасних умовах / Г. Д. Дадико // Економічна наука. – 2016. – №5. – С.60–63.

3. Джуган Л. Інтернет-маркетинг в діяльності страхових  компаній / Л. Джуган // Страховий ринок: сучасні виклики в умовах глобалізації : V Міжнар. науково–практичн. семінар 18­19 травня 2017 р. м. Львів [матеріали] ; За ред. Сич О.А. – Львів: ЛНУ, 2017. – Ч. ІІ. – С.56–60.

4. Кондратенко Д. Вплив каналів реалізації страхових послуг на вибір споживачів / Д. Кондратенко // Бізнес Інформ. – 2014. – № 10. – С. 358–361.

______________________________

Науковий керівник: Терещенко Тетяна Євгеніївна, кандидат економічних наук, доцент, Університет митної справи та фінансів



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота