КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ

28.10.2019 12:02

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Біла Ірина Василівна, викладач спеціальних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум


Сьогодні, на сучасному етапі становлення світового господарства, ефективний розвиток підприємств передбачає якісне і швидке впровадження нових інформаційних та управлінських технологій, засобів, методів. Тобто особливого значення набуває маркетинг інновацій, що гарантує успішну діяльність суб’єктів господарювання, оскільки дозволяє відслідковувати і регулювати ті фактори, які забезпечать тривале виживання і конкурентоспроможність на ринку. Під маркетингом інновацій у сучасній науці слід розуміти діяльність з покращення продукції та маркетингу, маркетинг нових товарів, комплекс унікальних умов реалізації нових продуктів, складову частину процесу планування й реалізації новинок. Маркетинг інновацій також передбачає створення та використання інновацій у самому маркетингу, нові інструменти маркетингу. В літературі зустрічаємо тлумачення вищезгаданих понять як пропонування нового блага тощо; діяльність, спрямовану на пошук нових областей і шляхів використання потенціалу підприємства, розроблення на цій основі нових товарів та технологій і їх просування на споживчому ринку з метою задоволення потреб і запитів більш ефективним, ніж конкуренти, способом, отримання за рахунок цього прибутку та забезпечення умов тривалого виживання, розвитку і навіть лідерства на ринку. Концепція маркетингу інновацій передбачає постійне, безперервне вдосконалення продукції і методів маркетингу, створення наукових розробок, проведення експериментальних досліджень, налагодження комунікацій, формування попиту і цін, вироблення видів інноваційних стратегій. Як аналітичний процес інноваційний маркетинг передбачає виявлення ринкових можливостей інноваційного розвитку, засоби і способи активного впливу на споживачів та цільовий ринок загалом, виведення та просування інновації на ринок, функцію інноваційного менеджменту, спрямовану на одержання високих економічних, соціальних, екологічних результатів. При цьому можна паралельно розглядати інноваційний менеджмент як функцію маркетингу інновацій, спрямовану на виявлення можливих напрямків інноваційної діяльності, їх матеріалізацію, комерціалізацію, впровадження наукових досягнень у нові товари, здатні задовольнити потреби і запити споживачів та забезпечити прибуток товаровиробнику. Правильний вибір принципів реалізації маркетингових заходів відіграє важливу роль у інноваційній діяльності, а саме: орієнтація на досягнення кінцевого практичного результату інновації, захоплення певної частки ринку задля досягнення довгострокових цілей, які стоять перед інноваційним проектом, концентрація дослідницьких, виробничих і збутових зусиль, орієнтація на довгострокову вигідну перспективу, що вимагає посиленої уваги до прогнозів, розроблення на їх основі інновацій, що забезпечують високопродуктивну господарську діяльність. Також важливим аспектом інноваційного маркетингу є пошук партнерів для інноваційної діяльності. Їх зацікавленість у інноваціях істотно підвищує шанси підприємства на комерційний успіх створюваної продукції, її просування і збут. Традиційні інструменти маркетингу часто не здатні розв’язати завдання маркетингу інновацій. Головною відмінністю маркетингу інновацій від маркетингу традиційних товарів є те, що фахівці-маркетологи постійно зайняті пошуком нових шляхів задоволення існуючих потреб, або  пошуком нових чи прихованих потреб, і, відповідно, способів їх задоволення. Отже, господарювання на засадах маркетингу інновацій дозволить підприємству реалізувати всі можливості інноваційного розвитку для підвищення рівня його конкурентоспроможності, укріплення ринкових позицій, забезпечить оптимальне використання переваг компанії, збільшення і розширення сфер впливу, тривале виживання і розвиток та експансію на нові ринки. 

Література:

1. Туніцький Н.О. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві. // Актуальні проблеми економіки. – 2008. - №4. – 250 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота