НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТУ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТУ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

27.11.2019 13:44

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Кепко В.М., кандидат економічних наук, доцент, Білоцерківський національний аграрний університет; Новікова В.В., кандидат економічних наук, асистент, Білоцерківський національний аграрний університет; Гордієнко І.О., магістр, Білоцерківський національний аграрний університет


Щоб оцінити економічну ефективність впровадження запропонованої системи Інтернет-комунікацій, потрібно розрахувати витрати на впровадження банерної реклами на сайті підприємства. Нам потрібно оцінити ефективність баннерної реклами, що визначає ефективність кожного рекламного баннера. За допомогою цього показника можна провести порівняння рекламних баннерів, намічаючи шлях їхнього удосконалювання. Ефективність баннерної реклами залежить від числа відвідувачів, що завдяки рекламі скористалися баннером-посиланням і перейшли на Web-сервер фірми. Для того, що б чітко сформулювати переваги та недоліки запропонованої системи Інтернет-комунікацій на підприємстві потрібно оцінити ефективність і доцільність використання за допомогою двох підходів аналізу економічних показників, аналіз технічної складової системи Інтернет-комунікацій. Перший спосіб дозволить врахувати такі показники для підприємства як дохід та витрати на рекламу запропонованої системи, а також середній чек від продажу продукції. Другий спосіб детально характеризує показники які відносяться до корпоративного сайту нашої компанії, тобто кількість кліків, час перебування на сайті, використовуючи спеціальні метрики, які допомагають оцінити Інтернет-комунікації.

Для нашої системи краще використовувати другий підхід, який допоможе отримати потрібну інформацію для підприємства, враховуючи всі економічні особливості Інтернет-комунікацій. Даний аналіз буде включати аналіз відвідуваності сайту, середнього числа переглядів, тривалості перебування відвідувача на веб-ресурсах сайту. Моніторинг показників буде відображати відношення кліків до показів самої реклами, тобто саму привабливість для клієнта. Оцінювання ефективності Інтернет-комунікацій будуть включати такі основні показники для нашого підприємства рис. 1.1.




Розглянемо детально показники оцінки ефективності:

КРІ кліки. Показник який буде використовуватися для характеристики наступних елементів ̶ об’єм кількості кліків, а також ціну ̶ СРС. CPC (Cost Per Click – ціна за клік). Показує середню вартість одного залученого перехо-ду (кліка) на сайт. Показник буде корисним, тому що вартість кліка може відрізнятися від середньоринкової ціни за 1 клік. Підприємство матиме можливість оцінити вартість 1 кліку на сайті, порахувати середню вартість кліку протягом певного часу. Якість даного показники можна використати на основі СРМ ̶ (Cost-Per-Thousand ̶вартість за тисячу) – ціна за тисячу показів наприклад банерної реклами в нашому випадку. Ціна буде враховуватися вартістю 1000 показів нашої банерної реклами, дозволить зробити оцінку часу та глибини перегляду даної реклами, час перебування відвідувача. Ціна за клік буде дорівнювати витратам на рекламу поділені на кількість кліків відвідувачів на сайті нашого підприємства. КРІ конверсії. Показники даного блоку допоможуть нашому підприємству оцінити активні дії відвідувачів, тобто заявки, ліди, замовлення на сайті тощо. Основний показник, який ми пропонуємо використовувати СРА (Cost Per Action – оплата за дію), тобто це виплата за замовлення, реєстрацію клієнтом. даний показник являє собою відношення витрат на рекламу поділену на кількість активних дій відвідувачів.

Література:

1. Копоративний сайт сервісу similarweb.com,2018р. URL: https://www.similarweb.com/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота