ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ

28.04.2020 21:21

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Резнік Дарина Вадимівна, студентка Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна


У сучасному світі інтернет-маркетинг набуває все більшої популярності та значущості для підприємств, бо дозволяє ефективно проводити рекламні компанії, спрямовані на залучення та утримання клієнтів. Одними з найважливіших факторів ефективності реклами є спрямування на цільову аудиторію та вартість реклами. 

Таргетинг - це комплекс методів, що дозволяє відокремити цільову аудиторію та показати рекламу саме для користувачів, що задовольняють певним заздалегідь заданим параметрам. Тобто використання таргетингу підвищує ефективність рекламної комунікації шляхом показів оголошення лише для тієї аудиторії, яка зацікавлена у певному товарі або послузі. 

У мережі Інтернет таргетована реклама здійснюється за допомогою оцінки дій та аналізу інтересів користувачів: його пошукових запитів, смаків, потреб, переваг, геолокацій тощо. За цими критеріями відбувається сегментування та виділяються види таргетингу, до яких належить: 

1. Тематичний (показ рекламних оголошень на сайтах з певною тематикою);

2. Соціально-демографічний (орієнтований на стать, вік, сімейний стан, дохід тощо);

3. Поведінковий (здійснюється на основі cookie-файлів: хобі, покупки, пошукові запроси);

4. Географічний (базується на місцезнаходженні: країні, місті, районі);

5. Локальний (показ оголошень користувачам, що знаходяться у певному радіусі від місця продажів);

6. Часовий (реклама здійснюється у певні часи у певні дні тижня).

На основі отриманої інформації про клієнта формуються цільові аудиторії та здійснюється прямий та непрямий таргетинг. До першого належить здійснення реклами на аудиторію, що безпосередньо цікавиться товаром чи послугою, до другого- на споживачів, що побічно пов’язані з рекламованим видом товарів (наприклад, супутні послуги чи додаткові товари).

Таргетинг також є інструментом для просування бізнесу та підвищення іміджу бренду, бо кількість користувачів соціальних мереж стає дедалі більше, а отже забезпечується доступ до великої аудиторії потенційних клієнтів.

Важливою перевагою також є доступна вартість у порівнянні з традиційними видами реклами. Вона може складати від 1$ на день, а лід(тобто потенційний клієнт) - лише декілька центів. А висока динамічність дозволяє швидко аналізувати отримані результати реклами, розраховувати окупність та за необхідністю оптимізувати результати.

Отже, таргетована реклама є перспективним напрямом розвитку реклами та маркетингу в цілому. Вона значно зменшує витрати на залучення потенційного клієнта, підвищує ефективність фірми, а також збільшує обсяг продажів. Це відбувається тому що, така реклама демонструється лише цільовій аудиторії (тобто споживачам, які цікавляться певними товарами чи послугами або знаходяться у конкретному місці).

Література:

1. Траут Дж., Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : lux.e-reading-lib.org/.../Traut_-_Pozicionirovanie._Bitva_za_uznavaemost. 

2. Поведінковий таргетинг змушує купувати [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.iliadabeachhotel-corfu.com/index.php/marketingovainformatsiya/ogljadi/2803-povedinkovij-targeting-zmushue-kupuvati.

3. Чистов К. «Оценка по поведению» Технологии таргетинга сегодня и завтра // Інтернет-Форум. – 2007. – 21 бер. – С. 43–55.  

________________

Науковий керівник: Лісений Євген Володимирович, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота