РЕІНЖИНІРИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКИХ КОМПАНІЙ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

РЕІНЖИНІРИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКИХ КОМПАНІЙ

24.11.2020 10:12

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Шапрова Лоліта Олегівна, магістр кафедри підприємництва та туризму, Одеський національний морський університет


Організаційною передумовою для трансформації транспортно-експедиторських компаній в логістичних провайдерів повинно служити реінжинірингове рішення про створення нових управлінських структур як центрів економічної відповідальності, покликаних здійснювати функцію логістичної координації в транспортно-логістичних системах.

Реінжиніринг логістичних процесів – застосування процесів зворотної логістики: розпізнання і реєстрація всіх переміщень, отримання матеріалів і повернення їх постачальникам назад, рециклінг і повторне максимально можливе використання матеріалів, скорочення відходів, огляд і перепроектування або відновлення системи зворотної логістики [1].

За загальними правилами, бізнес-процеси відносяться до категорії керованих. Як потенційні об'єкти управління бізнес-процеси піддаються проектування на основі використання відноситься до них обмежувальної, керівної і описової інформації. У практиці проектування вони дезагрегуються на операції і дії, при цьому кожен елемент структури в міру відповідності інформаційним регламентам при включенні його в бізнес-процес для досягнення кінцевого цільового результату знаходить характеристики, існування для організації та оцінки ефективності бізнесу: споживані ресурси (витрати), використаний час, продуктивність, якість виконання, ризики [2].

Вдосконалення бізнес-процесів на основі реінжинірингу спрямовано на підвищення значення ключових параметрів процесу, таких як ефективність, результативність та адаптивність [3]. Впровадження реінжинірингу бізнес-процесів має бути економічно виправдано, тому дуже важливим є оцінка його ефективності. Необхідно проводити оцінку ефективності реінжинірингу для транспортно-експедиторської компанії в цілому, як окремого проекту та ефективності реінжинірингу кожного окремого бізнес-процесу. 

Таким чином, реінжиніринг може бути використаний як інструмент підвищення ефективності діяльності транспортно-експедиторських компаній.

Література:

1. Кривов’язюк І.В. Реінжиніринг логістичних бізнес - процесів і систем як основа їх самовдосконалення та розвитку / І.В. Кривов’язюк, Ю.М. Кулик // Економіка: реалії часу. – 2013. – № 2. – С. 87 -94.

2. Хаммер М. Реинжиниринг корпорации. Манифест революции в бизнесе / Майкл Хаммер, Джеймс Чампи; пер. с англ. Ю.Е. Корнилович. – 2 -е изд. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2007. – 171 с.

3. Щербина В.В. Теоретичні аспекти реінжинірингу бізнес-процесів транспортно-логістичних компаній / В.В. Щербина // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. – Вип. 53. – Одеса: ОНМУ, 2015. – С. 19-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2015_4_5.

________________

Науковий керівник: Щербина Вероніка Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний морський університет



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота