ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІД ЧАС ВІДДАЛЕНОЇ РОБОТИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІД ЧАС ВІДДАЛЕНОЇ РОБОТИ

27.11.2020 15:19

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Глявіна Анастасія Андріївна, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна


На сьогодні однією з проблем функціонування в Україні є віддалена робота. Якщо до 2020 року працю на дому використовували малі компанії чи фрілансери, то зараз віддалена робота стала звичайним явищем. Карантин змусив усіх керівників, навіть тих, хто раніше ставився скептично до роботи вдома, перевести своїх співробітників на дистанційну роботу. Це стало величезним експериментом для багатьох українських компаній, які повинні були трансформувати свої принципи управління персоналом за найкоротший термін. Зміни показали як функціонує організація при критичних ситуаціях.

Проблемою віддаленої роботи для кожного керівника являється можливість опинитися під загрозою корпоративної культури, а також занепокоєння за продуктивність праці та збитки організації. Ніллес Джек, Гордон Джил, Флемінга Девід, Скіфф Френк, Фрайд Дженсон, Хенсон Девід та ін. Тобто, науковці, які досліджують цю тему. Всі роботи вчених пов’язані між собою: описують подолання низки проблем та поширення віддаленої роботи на всі сектори економіки.

Метою статті є підтвердження ефективності дистанційного управління персоналом.

Віддалена робота, дистанційна робота або робота вдома - робота, що виконується в місці, віддаленому від місць використання її результатів (тобто офісів, складів, магазинів тощо). Передача технічних завдань, результатів праці й оплати за неї може виконуватися за допомогою засобів зв'язку, наприклад, пошти, факсу, а в наші дні — Інтернету [1].

Десять років тому дистанційна робота була не популярна, але сьогодні, з розвитком технологій, спеціаліст, працюючий вдома має більше ефективності, ніж в офісі. Якщо раніше ми мали малу технічну базу, то зараз дім кожної людини заповнений усілякими технічними засобами. Сьогодні на наших девайсах є багато корисних програм. Серед яких: Webex, Go To Meeting, join.me, Zoom, Skype, Dropbox, Google Drive та інші. За допомогою цих програм керівник може вміло управляти персоналом.

Компанія, яка прагне зібрати найкваліфікованішу команду, має задіяти весь світ. Запевнення я знайшла у книзі Фрайда Джейсона і Хайнемайєра Девіда «Remote. Офіс не обов’язковий»: «Коли справа стосується найму персоналу, вміння мислити в масштабах планети не тільки істотно підвищує ваші можливості знаходити таланти, а й краще готує до роботи на глобальному ринку.» [2, с.153]. 

Управління персоналом на відстані можливо. Досвід показав, що продуктивність праці та корпоративна культура не постраждає. І найголовніше – збитків не буде, але при умові, якщо ви вмілий управлінець. 

Щоб управління персоналом було ефективним, треба задіяти такі поради:

- встановити правила. Підготувати працівників до вимог компанії та сповістити про умови праці;

- створити комунікаційну стратегію. Організація відповідної кількості щотижневих звітів;

- забезпечити необхідними робочими інструментами. Інвестуйте в надійні робочі інструменти для комфортної роботи обох сторін;

- зосередитися на цілях. Концентрація на робочому процесі та досягнення мети;

- можливість кар’єрного зростання. Розробка системи кар’єрного зросту у дистанційному форматі;

- ставитися до віддалених як до локальних. Встановлення швидкого зворотнього зв’язку з підлеглими на відстані;

- використовувати відео. Підключення відео трансляції для обговорення важливих питань;

- уникати неправильної постановки завдань. Навчити команду залишатися в робочому режимі і відволікатися тільки тоді, коли це необхідно;

- регулярно спілкуватися. Віддалені працівники повинні почувати себе частиною компанії;

- відстежуйте ефективність. Оцінюйте результат, а не витрачений час – це набагато ефективніше;

- використовуйте смайлики та анімацію. Це пом’якшує встановлення робочих задач та сприймається менш агресивно у робочому процесі.

Отже, віддалена робота може бути ефективною. Управління командою непроста задача, а дистанційне управління складніше. Якщо приділити найбільшу увагу таким пунктам , як встановити правила, зосередитися на цілях та відстежувати ККД ( коефіцієнт корисної дії), то віддалена робота стане для вашого персоналу ефективною та продуктивною, навіть у домашніх умовах.

Використані джерела:

1. Задорожня Л. М., Коваль М. І., Брижко В. М., Чижа І. С. Термін віддалена праця. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0 (дата звернення 23.11.2020)

2. Фрайд Д., Хайнемайєр Д. Remote. Офіс не обов’язковий. Москва, 2014. С. 153. 

3. 11 порад для ефективного управління віддаленими співробітниками. URL: https://hurma.work/blog/11-porad-dlya-efektivnogo-upravlinnya-viddalenimi-spivrobitnikami-chek-list/ (дата звернення 24.11.2020)

________________ 

Науковий керівник: Петряєв Олексій Олександрович, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота