ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ

29.10.2021 23:39

[Секція 2. Менеджмент]

Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Пальцан Мар’яна Миколаївна, студент, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя


Операційна діяльність підприємства відіграє надзвичайно важливу роль у системі різних напрямків його роботи, так як саме завдяки їй стає можливим забезпечення задоволення вимог споживачів у високоякісній продукції та отримання основної частки фінансування потреб функціонування та розвитку суб’єкту ринку. Особливості операційної діяльності залежать, перш за все, від галузі економіки, у якій вона здійснюється. Для переважаючої частки підприємств вона охоплює виробництво та збут продукції чи послуг, у той же час як для фінансових установ (зокрема, банків, кредитних спілок, страхових компаній) вона є діяльністю, що відбувається у сфері фінансів, для інвестиційних фондів – відноситься до інвестиційної діяльності тощо. 

Слід зазначити, що у сучасних умовах процеси виготовлення продукції та надання послуг здійснюється у тісному взаємозв’язку різних видів процесів, які проходять на підприємстві (основних, допоміжних, обслуговуючих) і супроводжується все більш ширшим використанням новітніх технологій, техніки, матеріалів та підвищенням вимог до кваліфікації персоналу, що при цьому залучений. При здійсненні операційної діяльності підприємства часто потребують вирішення непростих проблем організаційного, мотиваційного характеру тощо. При цьому операційний менеджмент включає наступні складові, що наведені на рис. 1.




Рисунок 1 – Складові операційного менеджменту як виду практичної діяльності по управлінню підприємством (сформовано автором на основі [1])

Організація операційної діяльності підприємства повинна ставити за мету застосування ефективних засобів забезпечення підвищення його конкурентоспроможності, що може бути досягнуте лише за умови урахування загальних тенденцій розвитку галузевого ринку, необхідності зростання якості управління різними ланками господарського життя суб’єкта та реалізовуватися на основі застосування системного підходу до забезпечення вирішення актуальних потреб розподілу фінансових та матеріальних ресурсів, управління персоналом, ефективного формування інформаційних потоків тощо.

Покращення якості операційної діяльності вимагає також розробки та впровадження життєздатних проектів, що здатні забезпечити значний економічний,  екологічний або соціальний ефект як її результат.

Література:

1. Капінос Г. І., Бабій І. В. Операційний менеджмент. К.: Центр учбової літератури. 2013. 352 с. – URL: https://pidru4niki.com/1554042253489/operatsiyniy_menedzhment

2. Ситник Г. В., Архіпов Н. М. Система управління ефективністю операційної діяльності підприємства. Проблеми економіки. 2018. № 1 (35). с. 223-230. – URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2018-1_0-pages-223_230.pdf   



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота