ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ОРГАНІЗАЦІЙ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ОРГАНІЗАЦІЙ

29.10.2021 23:53

[Секція 2. Менеджмент]

Автор: Мосій Ольга Бориславівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Сарафанюк Сергій Вікторович, студент, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Фірман Галина Богданівна, студент, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя


Успішне функціонування організацій робить необхідним забезпечення використання різноманітних інструментів управління їх розвитком, одним з яких є налагодження налагодження ефективної системи зовнішніх та внутрішніх комунікацій. Слід наголосити, що даний процес повинен охоплювати не лише заходи із проведення обміну наявною інформацією, зокрема, інформування щодо прийняття певних рішень чи намірів втілення визначених проектів, а й можливість спільного напрацювання рішень, що сприятимуть стабільному розвитку організацій, в тому числі підприємств і публічних установ, створення атмосфери взаємної довіри та взаємопідтримки між громадськістю та владою. При цьому важливу роль відіграє формування комунікаційної стратегії, основні складові якої відображені на рис.1.



Рисунок 1 - Складові комунікаційної стратегії [1]

Стратегічні комунікації дозволяють здійснювати вивчення думки працівників та інших суб’єктів, забезпечити включення громадськості у процес прийняття та реалізації управлінських рішень, забезпечення проведення міжособистісного діалогу між менеджерами та працівниками підприємств, організацій або жителями громад. 

Також  належну увагу слід приділяти кадровому забезпеченню діяльності організацій, що виступає одним з важливих інструментів підвищення ефективності процесу управління ними. Необхідно практично втілювати принцип постійного розвитку персоналу, який включає формування спеціалізованих систем навчання і підвищення кваліфікації, впровадження прогресивних управлінських технологій та інструментів, розвитку лідерства, організації командної роботи, розвитку організаційної культури, забезпечення впровадження кодексу ділової і службової етики; розвитку стратегічного мислення менеджерів, впровадження прогресивних гнучких систем стимулювання їх персоналу, дієвих систем атестації, щорічного оцінювання успішності діяльності працівників та ін. [2]. Отже, важливими складовими забезпечення успішного розвитку підприємств та публічних установ є уміння налагодження ефективного діалогу між управлінським персоналом, працівниками, жителями громад, а також суб’єктами підприємництва, які здійснюють діяльність на їх території, а також зростання рівня професіоналізму роботи менеджерів. Це виступає одним з важливих кроків на шляху виконання основних завдань, що стоять перед організаціями на сучасному етапі. 

Література:

1. Ярощук О., Садовська Ю. Бути почутими: Як громадським організаціям розвивати власні комунікації. - URL: https://www.prostir.ua/? kb=buty-pochutymy-yak-hromadskym-orhanizatsiyam-rozvyvaty-vlasni-komunikatsiji.

2. Шаров Ю. Інноваційні інструменти публічного адміністрування: європейський контекст. - URL: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/putp/2010-1/doc/1/01.pdf



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота