ОСОБЛИВОСТІ МЕДІАПЛАНУВАННЯ ІНТЕРНЕТ РЕКЛАМИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ МЕДІАПЛАНУВАННЯ ІНТЕРНЕТ РЕКЛАМИ

29.09.2022 09:56

[1. Економічні науки]

Автор: Архипова Тетяна Василівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана


Стрімкий розвиток сучасних інформаційно- комунікаційних технологій вносить динамічні зміни в процес медіапланування в інтернет середовищі. Незважаючи на наявність базових, класичних концептуальних підходів, щодо побудови плану розміщення рекламних матеріалів в засобах поширення інформацію, існують суттєві відмінності у медіапланування рекламної кампанії в онлайн на офлайн – носіях.

По-перше, інтернет-реклама відрізняється від офлайн-реклами тим, що реклама в рекламних мережах таких як Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, Youtube Ads, Propeller Ads, Kadam, Quora Ads і т.д. має суттєве, точне аналітичне підкріплення, оскільки ці мережі легко інтегруються з такими аналітичними сервісами як Google Analytics, Power BI та ін., в яких точність показників максимальна і оновлюється майже в режимі реального часу. Завдяки такій розширеній і точній аналітиці можливо запускати рекламну кампанію і корегувати її налаштування досить часто - раз на 2 дні, раз у тиждень і т.д.

Щодо офлайн-реклами (або реклама, що не стосується інтернет-носіїїв), вона не має такої точності і прогнозованості в аналітичних інструментах. Спеціаліст з реклами або маркетолог може лише приблизно (з суттєвою похибкою) прорахувати потенційний ефект реклами, а корегувати рекламні налаштування майже кожень день можливість відсутня.

По-друге, медіапланування інтернет-реклами може спиратися на точні прогнозовані показники, які вираховуються штучним інтелектом рекламної мережі, і є досить точні, щоб на них спиратися і демонструвати  клієнту ще на етапі обговорення проекту.

Звичайно, є вірогідність, що система врахувала не всі фактори (політичні, економічні, соціальні і тд.), але за звичайних умов точність прогнозу висока.

Тому при медіаплануванні можна сміло вказувати  показники з мінімальною похибкою, але спершу треба дуже детально проаналізувати медіа бриф і розглянути різні сценарії, яка ефективність реклами буде при використанні різних комбінацій інтернет-носіїв (або типів інтернет-реклами) в медіа-міксі. 

В офлайн-рекламі всі показники медіапланування вираховуються спеціалістом власноруч. 

По-третє, відрізняється спрямованість медіаплану на різні KPI.

В інтернет-рекламі зазвичай серед основних показників, які беруться до уваги при складанні KPI, є кількість конверсій, кількість транзакцій, цінність конверсії, вартість конверсії, вартість кліку, кількість показів, CTR (відношення кількості кліків по оголошенню до кількості показів), коефіцієнт конверсії банеру, коефіцієнт конверсії вебсайту з реклами.

В  офлайн-рекламі ці показники значно відрізняються і частіше спрямовані не на конверсійні можливості реклами, а на її загальний ефект, куди входить і ріст впізнання бренду, і зростання попиту на товар і т.д.

На противагу, в інтернет-рекламі акцент на кількості показів реклами чи охоплення реклами робиться у дуже рідких ситуаціях - для іміджевих цілей або при впровадженні нового товару на ринок.

Таким чином, медіпланування інтернет-реклами має суттєві відмінності від медіапланування інших медіа-носіїв та медіа-каналів. А також власні особливості при вибору KPI і прогнозуванні ефекту від рекламування. Зокрема,

інтернет-реклама має значно більш розвинуте і точне аналітичне підкріплення, яке було досягнуто завдяки швидкому розвитку інформаційних технологій; при медіаплануванні інтернет-реклами можна більш впевнено спиратися на прогнозовані показники, оскільки математичні моделі вираховуються штучним інтелектом рекламних мереж, що робить ці дані більш точними; у медіаплані каналів інтернет-реклами відбувається акцент на зовсім інші показники для складання KPI.

Література:

1. Принципы медиапланирования в Интернете [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://freshit.net/principy-mediaplanirovaniya-v-internete/ 

2. Медиапланирование рекламной интернет-кампании [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.intervolga.ru/blog/marketing/mediaplanirovanie-reklamnoy-internetkampanii/

3. Реклама в YouTube: формування медіаплану [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://lanet.click/mediaplan-reklamnoi-kampanii-youtube/

4. КРІ в интернет рекламе: с чего начать отслеживание [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://blog.uamaster.com/kpis-in-internet-advertasing/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота