ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ОСВІТИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ОСВІТИ

14.03.2023 01:14

[4. Педагогічні науки]

Автор: Жигула Карина Вікторівна, здобувач ступеня вищої освіти «магістр», Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне


Сьогодні нові інноваційні, цифрові, інклюзивні технології суттєво змінюють спосіб життя кожної людини, зокрема педагогів, адже сучасні технології проникають цілком і повністю в освітнє середовище закладів вищої освіти. Кількість цифрових інноваційних технологій для спеціалістів у сфері освіти і тим більше у викладацькій діяльності, має не аби яке значення, що підтверджує вислів Дженіфера Флемінга: «Бути вчителем у цифрову добу — це навчати навичок майбутнього вже сьогодні» [ 1 ].

Інноваційна педагогічна діяльність – заснована на осмисленні практичного педагогічного досвіду викладачів та орієнтована на зміну й розвиток освітнього процесу з метою досягнення вищих результатів, одержання нового знання, формування якісно іншої педагогічної практики[ 4 ].

Цифрова інклюзія – це технології для освіти. Новітні інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), важливість і актуальність яких стала необхідною кожному, дозволяють підійти до вирішення проблем імплементації інклюзії на якісно новому рівні. Цифрова інклюзія – це рішення про те, як враховують індивідуальні особливості людей і створюють в цифровому світі рівні можливості для навчання всіх [ 5 ].

Інклюзивна освіта або навчання осіб з особливими освітніми потребами (ОПП), згідно з Міжнародною класифікацією стандартів освіти, потребує особливих ресурсів. Найважливішим із них, крім спеціально підготовлених фахівців і фінансових ресурсів, є різні технічні засоби навчання. Саме в цьому питанні цифрова інклюзія може стати ключовим фактором підвищення якості освіти та соціалізації людей протягом усього життя [ 3 ].

Цифрова інклюзія може забезпечити всім рівний і вільний доступ до будь-яких послуг і сервісів. І насамперед до освітніх послуг, що особливо актуально в теперішньому інноваційному світі. Однак під час їх проєктування та розроблення необхідно заздалегідь передбачати різні користувацькі сценарії, щоб забезпечити рівний доступ для всіх груп громадян. Адже не маючи доступу до технологій з різних причин, деякі з них можуть бути позбавлені багатьох зручностей життя, а значить і освітніх послуг. «Завдяки застосунку «Digital inclusion» культурна спадщина заговорила мовою, яка доступна всім, а не лише вузькому колу науковців і людям, що  можуть відвідати відповідні установи або пам’ятки», – зазначила Марія Моторжина. [ 3 ].

ВИСНОВОК

Цифрова інклюзія на сьогоднішній час стала новим рішення про те, як враховувати індивідуальні особливості людей і створювати в цифровому світі рівні можливості для всіх. Завдяки сучасним цифровим та інклюзивним технологіям сьогодні існує багато способів, форм, методів, засобів, додатків, якими можна допомогти дітям з особливими освітніми потребами адаптуватися до викликів і проблем сучасного світу і дати можливість вільно спілкуватися, вчитися, розвивати власні таланти і повноцінно жити,

Список використаних джерел:

1. 20 фраз для натхненного онлайн-навчання – Освіторія : веб-сайт. URL https://osvitoria.media/experience/20-fraz-dlya-nathnennogo-onlajn-navchannya/ (дата звернення: 19.10.2022). 

2. Імперативні формування цифрової освіти в Україні : веб-сайт. URL http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/6059/1/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%83%D1%81%20%D0%9A.%D0%9C..pdf (дата звернення: 19.10.2022).

3. Розвиток екосистеми цифрової інклюзії як інноваційної платформи соціального партнерства : веб-сайт. URL https://nv.ua/ukr/project/cifrova-inklyuziya-v-sociumi-osviti-ekonomici-proekt-huavey-ukrajina-50133006.html (дата звернення: 19.10.2022).

4. Сутність інноваційної педагогічної діяльності: веб-сайт. URL https://textbooks.net.ua   (дата звернення: 19.10.2022).

5. Цифрова інклюзія  : веб-сайт. URL https://dimobi.org.ua/ua   (дата звернення: 21.10.2022).

_________________

Науковий керівник: Сойчук Руслана Леонідівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти Рівненського державного гуманітарного університету, м. Рівне



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота