ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ В E-COMMERCE - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ В E-COMMERCE

14.12.2023 12:32

[1. Економічні науки]

Автор: Непочатова Галина Володимирівна, викладач-методист, ВСП «Житлово-комунальний фаховий коледж ХНУМГ ім. О.М. Бекетова»


Сфера електронної комерції набула стрімкого розвитку останні кілька років, коли споживачі почали розуміти, що мережа є безпечним середовищем для покупок. Е-комерція у всьому світі, в тому числі в Україні, особливо під час війни, заміняє звичайні магазини. Сьогодні електронна торгівля дозволяє купити все, що завгодно. Онлайн-комерція допомагає компаніям нарощувати продажі шляхом менш витратного та ефективнішого каналу збуту. 

Рекордним став IV квартал і допоміг зробити 2022 рік найуспішнішим за всю історію цифрової комерції в Сполучених Штатах. Згідно з щорічним дослідженням ComScore «Стан цифрової комерції», витрати американців на цифрові технології зросли приблизно на 11% до $1,09 трлн у 2022 році з $904,3 млрд у 2021-му. Найбільшими категоріями цифрових витрат споживачів стали харчові продукти (включаючи товари для немовлят і домашніх тварин) на $219 млрд, одяг та аксесуари ($175 млрд) і комп’ютери та комплектуючі до них ($117,7 млрд). Разом з тим, найбільше зростання в онлайн-покупках показати квитки на заходи (75%), цифровий контент (60%) та одяг і аксесуари (37%).

Частка мобільної комерції в загальному обсязі цифрових витратах за цей квартал сягнула історичного максимуму в 38%, або $127,5 млрд. Це означає зростання долі витрат через мобільні пристрої на 26% у порівнянні з минулим роком протягом кварталу, тоді як витрати на комерцію з десктопних приладів зросли на 13,5%. Загальні ж витрати на цифрову комерцію зросли на 18% порівняно з аналогічним періодом минулого року. [1] Таких показників рітейлерам США вдалося досягнути переважно завдяки впровадженню концепцій омніканальних комунікацій.

Омніканальність у рітейлі – безперервна комунікація з клієнтом за допомогою інтеграції розрізнених офлайн та онлайн точок дотику з покупцем у єдину систему для здійснення покупки. Омніканальність – з погляду email-маркетингу, означає побудову комунікації з цільовою аудиторією з використанням різних каналів: email-розсилок, браузерних та мобільних push повідомлень, текстових повідомлень та месенджерів, наприклад, вайберу.

Ще зовсім недавно на гребні хвилі був термін мультиканальність, що передбачає використання кількох каналів взаємодії з цільовою аудиторією. Концепція омніканальності - поняття дещо глибше. Це не просте застосування всіх доступних способів спілкування. Вона передбачає комплексне використання каналів комунікації таким чином, щоб кожен окремо взятий із них підтримував інші. Омніканальна модель стала популярною тому, що найбільше відповідає сучасному покупцю, який ніде не розлучається зі смартфоном і має можливість у будь-який момент вийти в інтернет для вибору товару, порівняння цін, прочитати опис та відгуки.

Переваги та можливості Omniсhannel Marketing: зручність для передплатників; можливість бути на зв'язку у будь-який час; зниження ризику втрати передплатника; гіперперсоналізація; глибока сегментація; маса можливостей для автоматизації основних дій; визначення «життєвого циклу покупця». [2]

Головна вимога для омніканальної платформи – можливість купити за допомогою будь-якого зручного покупцю способу. Омніканальності важко уникнути. Необхідно орієнтуватися на використання повнофункціональних платформ омніканальності. За злиттям всіх каналів взаємодії із клієнтом майбутнє, а лідери світового рітейлу створюють якісне обслуговування за допомогою омніканальності вже сьогодні.

Література:

1. Маранчак М. Продажі в електронній комерції в США перевищили $1 трлн: що відбувається? Асоціація рітейлерів України: сайт. URL: https://rau.ua/ecommerceuk/prodazhi-elektronnoi-komercii/ (дата звернення: 10.12.2023).

2. Грекова А. Омніканальність. Що це? Esputnik: сайт. URL: https://esputnik.com/blog/omnikanalnost-chto-eto (дата звернення: 10.12.2023).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота