ВИДИ ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВИДИ ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

20.05.2024 13:44

[4. Педагогічні науки]

Автор: Новицька Олена Леонiдiвна, старший викладач кафедри іноземних мов, Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», Харків, Україна; Станкевич Марія Дмитрівна, асистент кафедри іноземних мов, Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», Харків, Україна


Зворотний зв'язок – важлива складова процесу навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах, яка виконує розвиваючу, оціночну, виховну, інформаційну, діагностичну та прогностичну функції. Зворотній зв'язок необхідний для підвищення якості навчального процесу, оскільки допомагає студентам виявити прогалини у засвоєнні матеріалу, а викладачеві оцінити прогрес студентів та скоригувати свою діяльність.   Можна виділити такі види зворотного зв'язку:

- викладач-студент;

- студент-студент;

- студент-викладач.

Перший вид зворотного зв'язку найпоширеніший. Викладач надає студенту інформацію про допущені помилки та неточності оцінюючи виконану роботу, а також вказує на способи корекції або підвищення якості/ефективності завдання.

Зворотній зв'язок студент-студент використовується досить рідко та формує вміння формулювати питання, давати розгорнуті коментарі та судження, вести розгорнуту дискусію, сприймати критику; застосовується для захисту рефератів, проектів, презентацій.

Зворотній зв'язок студент-викладач допомагає оцінити діяльність педагога, який проводить аналіз методів та засобів навчання залежно від результатів та реакції студентів.

У сучасних реаліях використання цифрових технологій є найбільш ефективним методом отримання зворотного зв'язку, оскільки обмін інформацією відбувається миттєво, існує можливість проводити оцінювання всіх студентів та виконувати роботу над помилками. Студенти отримують не лише кількісну оцінку у вигляді суми балів, а й якісну.    

Література:

1. Jurs P., Špehte E. The Role of Feedback in the Distance Learning Process. Journal of Teacher Education for Sustainability. 2021. 23(2): 91–105. URL: https://doi.org/10.2478/jtes-2021-0019.

2. Panadero E., Lipnevich A. A. A review of feedback models and typologies: Towards an integrative model of feedback elements. Educational Research Review. Volume 35, 2022. URL: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2021.100416

3. Мазурець О. В. Метод автоматизованого формування тестових завдань. Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Технічні науки. 2019. № 5. С.189–194.

4. Навчальний сайт Харківського національного аерокосмічного університету [Електронний ресурс] // Сайт системи підтримки Харківського національного аерокосмічного університету .– Режим доступу: http://mentor.khai.edu



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота