Секція 3. Маркетинг - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

07.12.2018 23:28

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ МОЛОДИХ ФАХІВЦІВ ІЗ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Волкова Наталія Вікторівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економіки та управління національним господарством, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Шибун Марина Олександрівна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Відкрити тези доповіді »

28.12.2018 15:56

ГЕНДЕРНЕ ПИТАННЯ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ НАУКОВЦІВ SCIENTIFIC SOCIAL COMMUNITY

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лавренко Валерія Сергіївна, Дніпровський державний аграрно-економічний університет

Відкрити тези доповіді »

07.12.2018 22:56

SWOT-АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Чобан Анастасія Олександрівна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Відкрити тези доповіді »

07.12.2018 23:03

СУЧАСНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Серебрянська Олена Андріївна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Відкрити тези доповіді »

28.12.2018 16:34

ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АСПЕКТІВ АСОРТИМЕНТУ НА РИНКУ МОЛОКА ТА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Марчук Анастасія Олександрівна, аспірант, асистент кафедри «Маркетинг», Таврійський державний агротехнологічний університет

Відкрити тези доповіді »

18.12.2018 10:30

МЕРЧАНДАЙЗИНГ КАК СПОСОБ УВЕЛИЧЕНИЯ ПРОДАЖ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Резник Дарина Вадимовна, студентка Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Дев'яносто другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

18 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0

Подати заявку

Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Вісімдесят дев'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
24-09-2024

Дев'яності економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
23-10-2024

Дев'яносто перші економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
21-11-2024

Дев'яносто другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
18-12-2024