Секція 3. Маркетинг - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

18.11.2016 10:32

ROLE AND NECESSITY OF THE USE OF MARKETING RESEARCH OF ENTERPRISE PRODUCT

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Minyailo Yana Vasilivna, Kyiv National University of Technologies and Design

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 14:55

СУЧАСНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Собчук Наталія Вікторівна, студент, спеціальність «Міжнародна економіка», Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 15:23

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НОВИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Вишневська Анна Василівна, студент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 16:00

ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Киришко Любов Сергіївна, студент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 15:33

НОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МОТИВАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Кленова Анастасія Олегівна, студент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 16:10

НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕКЛАМІ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Любківська Галина Василівна, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ

Відкрити тези доповіді »

21.11.2016 08:33

ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Островська Ірина Василівна, студентка Національного авіаційного університету

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 16:14

ЕСТЕТИЧНІ ВИМОГИ ДО МАРКУВАННЯ ТА УПАКОВКИ ТОВАРІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБНИЦТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Рубаняк Анастасія, студентка 236 групи д.ф.н., Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Любківська Галина, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Відкрити тези доповіді »

22.11.2016 11:52

БРЕНДИНГ МІСТА У ТУРИЗМІ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Смирнов Ігор Георгійович, доктор географічних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Дев'яносто другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

18 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0

Подати заявку

Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Вісімдесят дев'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
24-09-2024

Дев'яності економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
23-10-2024

Дев'яносто перші економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
21-11-2024

Дев'яносто другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
18-12-2024