Congratulation from Internet Conference!
Hello
Hello
05.10.2015 14:03
[Section 3. Marketing]
Author: Юрчак Едуард Володимирович, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний Торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна
Брендовий капітал формується двома складовими, які мають назву „ідентичність бренду” (сформована фірмою-виробником + торговцем) та „імідж бренду” (сформований споживачами), пов’язані між собою каналами бренд-маркетингових комунікацій.
У той час як ідентичність бренда має на увазі асоціації із брендом, які компанія прагне донести до кінцевого споживача, імідж бренда характеризує реальні асоціації із брендом, що сформувалися в споживача, скоординовану систему, покликану ефективно реалізовувати політику компанії по впровадженню, просуванню, підтримці й посиленню бренда шляхом рішення комплексу стратегічних і тактичних завдань в результаті активного залучення в процес управлінського персоналу різного рівня [2, с. 244].
Імідж бренда – це загальне враження, що складається у людей відносно бренда. Іноді важливо не просто проінформувати про товар, але й зв'язати його ім'я з певними преференціями, стилем життя, наділити додатковими іміджевими характеристиками.
Для більшості людей імідж - поняття розпливчате, якось пов'язане з почуттями, емоціями або навіть підсвідомістю. Маркетологу у свою чергу треба ввести імідж бренда в площину логічну, стратегічну й систематичну. Зробити це можливо в тому випадку, якщо розглядати всі елементи, що складають імідж і використати їх для створення такого образа, який буде привабливий для споживачів.
У нейромаркетингу імідж бренду – це образ товару/послуги, який цілеспрямовано впроваджується професійними маркетологами в свідомість і підсвідомість цільової аудиторії, та реалізується у вигляді набору суб'єктивних асоціацій, думок і почуттів споживачів стосовно атрибутів бренду або комунікацій компанії.
У цілому розуміння про імідж бренда формується із двох компонентів:
- асоціацій, які пов'язані в покупців із брендом і допомагають їм зрозуміти вигоди й роль бренда в їхньому житті;
- його індивідуальності – опис у термінах, які звичайно використовуються для характеристики людини.
Імідж бренда в уявленні покупців є результатом інтерпретації всіх отриманих про нього сигналів.
Основними проблемами в створенні іміджу бренда й встановленні зворотного зв'язка є наступні сигнали й обмеження:
- конкурентні повідомлення;
- низький ступінь ідентичності бренда;
- інші сигнали щодо бренда;
- неефективні повідомлення;
- неправильний вибір медіа;
- інші обмеження.
Якщо бренд розуміється однобічно, винятково з погляду компанії або споживачів, то такий вузький підхід зможе привести, на думку провідного закордонного спеціаліста в області бренд-менеджменту Л. Чернатони (Leslie de Chernatony), «до створення незбалансованої стратегії й скоротити тривалість життя бренда» [3, с. 42]. Це пояснюється в першу чергу тим, що не тільки маркетологи й бренд-менеджери беруть активну участь у процесі створення й просування бренда, але також і споживачі, які є аж ніяк не пасивними реципієнтами. Споживачі сприймають бренд певним чином, що не завжди збігається з образом, заданим маркетологами. Іншими словами, ідентичність бренда (запланований образ) і імідж бренда (сприйманий образ) не завжди збігаються [1, с. 309].
Загальновизнано, що символічні образи продуктів і послуг найчастіше більш важливі для успіху, ніж їх реальні фізичні атрибути й характеристики. Дане твердження особливо актуально в тому випадку, коли ринок настільки насичений, що споживачі, ухвалюючи рішення щодо покупки, покладаються більше на імідж бренда, ніж на його фізичні характеристики [4, с. 4-18].
Виконуючи символьні функції, бренд сприяє:
- задоволенню потреби в самовираженні;
- соціальному схваленню навколишніх.
Імідж бренду - це проектна конструкція: як бренд повинен сприйматися споживачами із цільового сегмента відповідно цілями. Джерелом цих цілей є вибрана стратегія позиціонування бренда.
Так, імідж бренда оцінюється по наступним параметрам:
- сприйняттю споживачем;
- відповідності бренда образу споживача;
- обліку відмінностей між споживачами;
- обліку відмінностей між групами споживачів;
- відповідності бренда характеристикам товару;
- відмітним ознакам за назвою товару;
- відмітним ознакам по якості товару;
- розумінню пропозицій і обіцянок, що виходять від бренда;
- задоволенню споживчих очікувань;
- стереотипам і упередженням, що виникають стосовно бренда.
Отже, імідж бренду – це уявний образ марки бренду, що представляє собою унікальний набір асоціацій, це образ марки як комплекс сформованих у свідомості споживача уявлень про достоїнства (або недоліки) брендованого об'єкта.
ТЕХНОЛОГІЧНІ ФУНКЦІЇ ПОЛІТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ
30.07.2015 14:39
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МОДЕРНІЗАЦІЇ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ
29.09.2015 13:30
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАЙНОВОГО ОПОДАТКУВАННЯ В УКРАЇНІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ РОЗВ’ЯЗКУ
28.09.2015 20:29
ПОДАТКОВА НАКЛАДНА: ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ СКЛАДАННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЇ З 01 ЛИПНЯ 2015р.
27.08.2015 14:05
ПОДАТОК НА НЕРУХОМІСТЬ ЯК ДЖЕРЕЛО ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ
26.09.2015 11:56
Conference 2024
Eighty second economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /29-30.01.2024/
Sections
Eighty third economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /27-28.02.2024/
Sections
Eighty fourth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /26-27.03.2024/
Sections
Eighty fifth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /25-26.04.2024/
Sections
Eighty sixth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /28-29.05.2024/
Sections
Eighty seven economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /25-26.06.2024/
Sections
Eighty eight economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /18-19.07.2024/
Sections
Eighty ninth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /24-25.09.2024/
Sections
Nineties economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /23-24.10.2024/
Sections
Ninety first economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /21-22.11.2024/
Sections
Ninety second economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /18-19.12.2024/
Sections
Conference 2023
Seventy second economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities/21-22.02.2023/
Sections
Seventy-third economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /22-23.03.2023/
Sections
Seventy-fourth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /25-26.04.2023/
Sections
Seventy-fifth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /25-26.05.2023/
Sections
Seventy-sixth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /22-23.06.2023/
Sections
Seventy-seventh economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /18-19.07.2023/
Sections
Seventy-eight economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /28-29.09.2023/
Sections
Seventy-ninth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /26-27.10.2023/
Sections
Eighties economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /23-24.11.2023/
Sections
Eighty first economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /19-20.12.2023/
Sections
Conference 2022
Sixty third economic and legal discussions /23-24.03.2022/
Economics direction
Law direction
Sixty fourth economic and legal discussions /27-28.04.2022/
Economics direction
Law direction
Sixty five economic and legal discussions /24-25.05.2022/
Economics direction
Law direction
Sixty sixth economic and legal discussions. Series: Social and humanitarian sciences /21-22.06.2022/
Sections
Sixty seven economic and legal discussions. Series: Social and humanitarian sciences /28-29.07.2022/
Sections
Sixty eight economic and legal discussions. Series: Social and humanitarian sciences /27-28.09.2022/
Sections
Sixty ninth economic and legal discussions. Series: Social and humanitarian sciences /28-29.10.2022/
Sections
Seventies economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /28-29.11.2022/
Sections
Seventy first economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities /21-22.12.2022/
Sections
Conference 2021
Fifty fourth economic and legal discussions /24.02.2021/
Economics direction
Law direction
Fifty five economic and legal discussions /24.03.2021/
Economics direction
Law direction
Fifty six economic and legal discussions /27.04.2021/
Economics direction
Law direction
Fifty seventh economic and legal discussions /26.05.2021/
Economics direction
Law direction
Fifty eight economic and legal discussions /24.06.2021/
Economics direction
Law direction
Fifty ninth economic and legal discussions /28.09.2021/
Economics direction
Law direction
Sixties economic and legal discussions /27.10.2021/
Economics direction
Law direction
Sixty first economic and legal discussions /24.11.2021/
Economics direction
Law direction
Sixty second economic and legal discussions /21.12.2021/
Economics direction
Law direction
Conference 2020
Forty fourth economic and legal discussions /18.02.2020/
Economics direction
Law direction
Forty five economic and legal discussions /24.03.2020/
Economics direction
Law direction
Forty six economic and legal discussions /28.04.2020/
Economics direction
Law direction
Forty seventh economic and legal discussions /27.05.2020/
Economics direction
Law direction
Forty eight economic and legal discussions /24.06.2020/
Economics direction
Law direction
Forty ninth economic and legal discussions /22.07.2020/
Economics direction
Law direction
Fiftieth economic and legal discussions /25.09.2020/
Economics direction
Law direction
Fifty first economic and legal discussions /27.10.2020/
Economics direction
Law direction
Fifty second economic and legal discussions /25.11.2020/
Economics direction
Law direction
Fifty third economic and legal discussions /22.12.2020/
Economics direction
Law direction
Conference 2019
Thirty fourth economic and legal discussions /21.02.2019/
Economics direction
Law direction
Thirty five economic and legal discussions /21.03.2019/
Economics direction
Law direction
Thirty six economic and legal discussions /18.04.2019/
Economics direction
Law direction
Thirty seventh economic and legal discussions /28.05.2019/
Economics direction
Law direction
Thirty eighth economic and legal discussions /25.06.2019/
Economics direction
Law direction
Thirty ninth economic and legal discussions /26.07.2019/
Economics direction
Law direction
Forty economic and legal discussions /24.09.2019/
Economics direction
Law direction
Forty first economic and legal discussions /29.10.2019/
Economics direction
Law direction
Forty second economic and legal discussions /26.11.2019/
Economics direction
Law direction
Forty third economic and legal discussions /17.12.2019/
Economics direction
Law direction
Conference 2018
Twenty fourth economic-legal discussions /28-02-2018/
Economics direction
Law direction
Twenty five economic-legal discussions /29-03-2018/
Economics direction
Law direction
Twenty six economic-legal discussions /30-04-2018/
Economics direction
Law direction
Twenty seventh economic and legal discussions /31-05-2018/
Economics direction
Law direction
Twenty eighth economic and legal discussions /28-06-2018/
Economics direction
Law direction
Twenty nine economic and legal discussions /19-07-2018/
Economics direction
Law direction
Thirty economic and legal discussions /01-10-2018/
Economics direction
Law direction
Thirty first economic and legal discussions /31-10-2018/
Economics direction
Law direction
Thirty second economic and legal discussions /29-11-2018/
Economics direction
Law direction
Thirty third economic and legal discussions /27-12-2018/
Economics direction
Law direction
Conference 2017
Sixteenth economic and legal discussions /15-03-2017/
Economics direction
Law direction
Seventeen economic and legal discussions /27-04-2017/
Economics direction
Law direction
Eighteenth economic and legal discussions /30-05-2017/
Economics direction
Law direction
Nineteenth economic and legal discussions /29-06-2017/
Economics direction
Law direction
Twentyth economic and legal discussions /29-09-2017/
Economics direction
Law direction
Twenty first economic and legal discussions /31-10-2017/
Economics direction
Law direction
Twenty second economic-legal discussions /29.11.2017/
Economics direction
Law direction
Twenty third economic-legal discussions /21-12-2017/
Economics direction
Law direction
Conference 2016
Tenth economic and legal discussions /04-03-2016/
Economics direction
Law direction
Eleventh economic and legal discussions /26-04-2016/
Economics direction
Law direction
Twelfth economic and legal discussions /24-05-2016/
Economics direction
Law direction
Thirteenth economic and legal discussions /28-06-2016/
Economics direction
Law direction
Fourteenth economic and legal discussions /05-10-2016/
Economics direction
Law direction
Fifteenth economic and legal discussions /21-11-2016/
Economics direction
Law direction
Conference 2015
Sixth economic and legal discussions
Economics direction
Law direction
Seventh economic and legal discussions
Economics direction
Law direction
Eighth economic and legal discussions
Economics direction
Law direction
Ninth economic and legal discussions
Economics direction
Law direction
Conference 2014
The first economic and legal discussions
Economics direction
Law direction
Second economic and legal discussions
Economics direction
Law direction
Third economic and legal discussions
Economics direction
Law direction
Fourth economic and legal discussions
Economics direction
Law direction
Fifth economic and legal discussions
Economics direction
Law direction