РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА

11.06.2016 13:11

[Section 5. Mathematical methods, models and information technologies in economy]

Author: Кондрус Лілія Леонідівна, старший викладач, Університет митної справи та фінансів; Бабченко Ольга Сергіївна, студентка, Університет митної справи та фінансів



Останніми роками кількість інтернет-користувачів в Україні невпинно збільшується, в свою чергу все більшого поширення набувають і методи ведення бізнесу в Інтернеті, зокрема електронний бізнес. 


Для України електронний бізнес набуває особливої актуальності, оскільки в існуючих складних економічних умовах він дозволяє швидко і з відносно невеликими витратами організувати збут продукції вітчизняних товаровиробників, забезпечуючи тим самим їх виживання та розвиток. Але досконально даний бізнес не вивчений та потребує вдосконалення не тільки організаційних форм управління, але і модернізація технологічних засобів електронної комерції. 


Створення власного інтернет-магазину дозволяє повноцінно представити себе в Інтернеті та реалізувати свій потенціал, максимально розповісти споживачеві про свою компанію і товари, розвивати товарну марку, виділитися серед конкурентів, відстежити дії відвідувачів. Інтернет-магазин – це специфічна форма інтерактивного веб-сайту, основним завданням якої є рекламування товару, прийом замовлення на покупку товару, доставка та оплата. Іншими словами – це своєрідний каталог представленої продукції, на якому користувач може переглянути та замовити обраний товар чи послугу [1].


Сьогодні торгівля через Інтернет має можливості забезпечувати такий обсяг продажів, як і магазини. У розвинених країнах e-комерція демонструє двозначні темпи щорічного росту, і на думку спеціалістів така тенденція зберігатиметься у наступні п’ять років. (Рисунок 1 ) [2].


 

Рисунок 1 Рістобсягів е-комерції у світі, % до року


На сьогодні Інтернет-магазини в Україні набувають популярності. Українці все частіше купують через Internet одяг, книги, побутову техніку, квитки, електроніку, побутову техніку, товари для дому, меблі, товари для автомобілів, товари для дітей, косметику та парфумерію. В Україні близько 50% населення – інтернет-користувачі, це свідчить про існуючий потенціал інтернет-комерції [2].


Таблиця 1 Обсяг ринку електронної комерції в Україні





В 2014 році покупці витратили на придбання продукції в мережі Інтернет близько 3,24 млрд. дол., що на 37% перевищує показник попереднього року.


Нині в Україні існує велика кількість інтернет-магазинів, чимала частка яких користується великим попитом та популярністю. До таких широко відомих інтернет-магазинів належать Rozetka, Allo, Fotomag, Fotos, Modna Kasta, Mobilluck та Фокстрот [1].


Таблиця 2 Дохід найбільших інтернет-магазинів за 2012-2015рр, млн дол.




Проаналізувавши ринок електронної комерції, зрозуміли, що лідируючи позиції на ринку електронного бізнесу протягом всіх досліджуваних років займає інтернет-магазин «Розетка», отримуючи найбільші доходи. Станом на 2015 рік «Розетка» охоплює 39,7% всього ринку. Найближчим конкурентом даного інтернет-магазину є «Алло», який займає 10,6% ринку [3]


В процесі аналізу визначили, які інтернет-магазини є найбільшими та найпопулярнішими, проаналізували отримувані ними доходи за останні 4 роки. Підбиваючи підсумки, необхідно зазначити, що підприємство, яке має на меті впроваджувати свою діяльність через Інтернет, повинно орієнтуватись не тільки на підтримання високої якості товарів, а й на внутрішні організаційні механізми свого функціонування, які будуть постійно спрямовані на максимальну координацію матеріальних, фінансових та інформаційних потоків.





Література:


1. Электронная коммерция. - [Електронний ресурс].-  Режим доступу: http://e-commerce.com.ua/  

2. А. Клюка. Исследование рынка электронной коммерции в Украине [Электронный ресурс] . – Режим доступу: http://ain.ua/2013/04/11/120835 

3.Топ-10 интернет-магазинов [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://hubs.ua




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота