ОРГАНІЗАЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОБЛАСТІ ПЕРСОНАЛУ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ОРГАНІЗАЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОБЛАСТІ ПЕРСОНАЛУ

30.11.2017 18:15

[Section 3. Marketing]

Author: Протопопова Наталія Андріївна, старший викладач кафедри фінансів і маркетингу, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури


У площині останніх досліджень щодо управління персоналом підприємства підвищений науково-практичний інтерес має концепція маркетингу персоналу [1].

Існують різні підходи до трактування сутності маркетингу персоналу. Так, В.А. Савченко розглядає маркетинг персоналу, як філософію та стратегію управління людськими ресурсами, які, орієнтуючись на життєві та трудові запити працівників, одночасно відповідають інтересам політики підприємства [2]. Маркетинг персоналу, у розумінні Т. Савенкової, – це вид управлінської діяльності, спрямованої на покриття потреби в персоналі в постійно змінному середовищі; планування і сукупність всіх видів діяльності персоналу; вивчення факторів зовнішнього і внутрішнього ринків, які впливають на вакансію, ймовірність та швидкість її заповнення, умов схвалення кандидатури [3].

Можна погодитись з висновком В. Притули, що маркетинг персоналу − це вид управлінської діяльності, спрямований на досягнення оптимального співвідношення між попитом і пропозицією робочої сили з метою задоволення потреби в праці суб’єктів трудових відносин для ефективної роботи підприємства та розвитку суспільства в цілому. Основними домінантами концепції маркетингу персоналу є: вивчення кон’юнктури ринку праці; дослідження ринкового середовища; сегментація ринку праці; розробка і реалізація маркетингових заходів, спрямованих на залучення персоналу з означеними кількісними та якісними характеристиками; визначення цінової політики; формування та підтримка іміджу організації на ринку праці [1].

Маркетингова діяльність в управлінні персоналом повинна включати: вивчення кон’юнктури ринку праці; дослідження ринкового середовища; сегментація ринку праці; розробка і реалізація маркетингових заходів, спрямованих на залучення персоналу з означеними кількісними та якісними характеристиками; визначення цінової політики; формування та підтримка іміджу організації на ринку праці.

Напрями персонал-маркетингу: розробка вимог до персоналу; визначення потреби в персоналі; розрахунок планових витрат на придбання та подальше використання персоналу; вибір шляхів покриття потреби в персоналі. Очікувані витрати на придбання і використання персоналу складаються з таких складових, як зовнішні та внутрішні витрати. Вибір шляхів покриття потреби в персоналі залежить від розробки професійних вимог до персоналу та визначення величини витрат на придбання та подальше використання персоналу [4].

Проведені дослідження дозволили зробити висновок, що маркетинговий підхід до управління персоналом підприємства  дозволяє: привернути увагу до підприємства нових потенційних висококваліфікованих працівників; пробудити інтерес персоналу до активної роботи; заохотити персонал до пошуку нових та поглиблення співпраці з клієнтами підприємства; спонукати персонал заохочувати клієнтів до купівлі продуктів і послуг підприємства.

Література:

1. Притула В.І. Маркетингова діяльність у сфері управління персоналом підприємств галузі АПК / В.І. Притула // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://khntusg.com.ua/files/sbornik/vestnik_113/38.pdf.

2. Савченко В. А. Управління розвитком персоналу : навч. посіб. / В. А. Савченко. – К. : КНЕУ, 2009. – 351 с.

3. Савенкова Т. Маркетинг персонала в инновационно- инвестиционной сфере / Т. Савенкова // Проблемы теории и практики управления. – 2010. - № 11. С. 108-116.

4. Шпінь О. І. Актуалізація маркетингу персоналу в сучасних умовах / О. І. Шпінь, А. В. Кайдалова //  [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.nuph.edu.ua/bitstream/123456789/6009/1/197-199.pdf.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота