ЧИННИКИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ЧИННИКИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

30.10.2018 12:51

[Section 1. Economy, organization and administration of enterprises, branches and complexes]

Author: Трепачова Катерина Валентинівна, бакалавр, студентка Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна


Підприємницька діяльність є ключовим показником рівня економічного потенціалу країн світу. Підприємство складає основу соціально-економічної системи, фундаментальною частиною якої є приватна власність і конкуренція. Головною складовою підприємницької діяльності є задоволення потреб суспільства та особистий економічний інтерес, який лежить в основі цих потреб.

Для того, щоб розібратися як організовувати підприємство, нам потрібно знати, що є підприємством і хто такий підприємець та які існують чинники. Підприємство – це організаційно відокремлена і економічно самостійна ланка виборчої сфери народного господарювання, що спеціалізується на виробництві продукції, виконанні робіт і надання послуг. Підприємець – це людина, яка організовує власну справу, керує нею і  водночас бере на себе відповідальність і ризикує з метою отримання прибутку. Чинниками підприємницької діяльності є зовнішній і внутрішній. До внутрішнього відносять управління. Ознаками зовнішнього є соціальний, економічний та політичний. 

Характерною ознакою внутрішнього  чинника вважають правильність його організації та управління.

Реалізація будь-якого комерційного проекту відбувається за допомогою ретельно опрацьованого плану, з якого починається підприємницька діяльність. Динамічні зміни середовища вимагають організації порядку на самому підприємстві і розробки стратегії та оперативних дій, їх втілення. Досвід показує, що відсутність чіткого плану є незаперечним свідченням незадовільного управління підприємствам і призводить до його занепаду. В організації підприємства також важливі і партнерські відносини. Адже власників може бути декілька. Тому кожен виділяє для себе певні критерії щодо вибору бізнес-партнера. І звісно кожне підприємство має співпрацювати з іншими фірмами для надання послуг і отримання досвіду. 

В управлінні підприємством важливу роль грає ретельний підхід до вільного найму робітників та встановлення цін з урахуванням господарської кон’юктури.

Ознаки зовнішнього чинника несуть в собі певний характер. Політична ознака характеризується певними правами, записаних в законодавстві, що обмежують чи надають певні привілеї підприємцю. Соціальна ознака є врахування потреб населення, рівня зайнятості, його доходів та структури витрат. Економічна ознака – це вплив ринкового середовища, що характеризується  рівнем конкуренції та динамікою попиту і товарної пропозиції.   

Визначником успіху корпорацій є використання стратегій оганіації складовою якої є корпоративна культура підприємницької діяльності. Створення відповідної концепції є основою сталого розвитку корпоративної культури в майбутньому. 

Перераховані вище ознаки є системними принципами, тому порушення будь-якого з них погіршує стан організації, а правильне їх застосування навпаки дозволяє створити ідеальну модель. Така модель – це зразок, критерій правильного розвитку організацій та реальний чинник організаційного вдосконалення.

Література

1. Шморгун Л.Г.  Менеджмент організацій: Навчальний посібник / Г.Л. Шморгун. – К.: Знання, 2010. – 452с. – (Вища освіта XXI століття).

__________________________

Науковий керівник: Лісений Евгеній Володимирович, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота