ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНВЕТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНВЕТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

17.12.2019 19:49

[Section 1. Economy, organization and administration of enterprises, branches and complexes]

Author: Ходюк Ольга Олегівна, студент, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського"


В умовах загострення ринкової конкуренції оцінка інвестиційної привабливості окремого суб’єкта господарювання є важливим питанням при прийнятті інвестиційного рішення потенційним інвестором.

Сидоров І.П визначає інвестиційну привабливість підприємства як збалансовану систему інтегральних та комплексних показників, що відображає доцільність вкладання інвестором коштів у об'єкт інвестування [1]. Як вже зазначалось вище, показники можна розглядати лише як інструмент діагностики інвестиційної привабливості, тому не варто ототожнювати ці поняття.

Інвестиційна привабливість підприємства повинна формуватися на декількох щаблях, а саме: рівні держави, регіону, галузі та безпосередньо самого підприємства (рис.1).




Визначальним завданням державної політики у сфері інвестиційної діяльності є формування сприятливого інвестиційного клімату, який представляє собою сукупність економічних, правових, регуляторних, політичних та інших факторів, які врешті-решт визначають ступінь ризику капіталовкладень та можливість їх ефективного використання.

Для підприємства важливішими є внутрішні фактори або фактори безпосереднього впливу, оскільки саме завдяки ним воно здатне самостійно впливати на свій інвестиційний імідж. В свою чергу, серед внутрішніх факторів найбільшу питому вагу займають такі фактори, як: кадровий потенціал, тривалість інвестиційної програми, стан майна та фінансових ресурсів, розмір витрат. 

При цьому вважається, що інвестор при виборі об’єкта інвестування найбільше звертає увагу на стан майна, стан фінансових ресурсів, розмір витрат підприємства, який визначається ступенем зношеності основних фондів, їх спроможністю виготовляти продукцію на високому рівні, рівнем ліквідності, платоспроможністю, показниками фінансової стійкості, показниками ділової активності, станом необоротних та оборотних активів, їх оновленістю та вибуттям. Розмір витрат підприємства включає всі витрати підприємства, пов’язані з його операційною діяльністю [2].

Визначивши фактори, що впливають на формування інвестиційної привабливості, можна зробити висновок про більш уразливі сторони  підприємства і, як наслідок, провести більш об’єктивне та повне її оцінювання.

В Україні в основі методики визначення інвестиційної привабливості підприємства використовується Положення «Про порядок здійснення аналізу фінансового стану підприємств, що підлягають приватизації», а також «Методика інтегральної оцінки інвестиційної привабливості підприємств та організацій».

На сьогоднішній день інвестиційна привабливість підприємства в цілому відіграє вагому та надзвичайно важливу роль в активізації інвестиційних процесів. В умовах обмеженості ресурсів та гострої конкуренції між підприємствами за одержання ресурсів, у тому числі і фінансових, на перший план виходить питання про створення у інвесторів уявлення про підприємство, як привабливий об'єкт інвестування – тобто, формування його інвестиційного іміджу [3]. В свою чергу, роль визначення інвестиційного привабливості підприємств полягає в тому, що потенційних інвесторів необхідно переконати в доцільності вкладень за допомогою конкретних показників, які розраховуються в процесі здійснення його оцінки.

Список використаних джерел:

1. Сидоров І. П. Удосконалення методики оцінки інвестиційної привабливості підприємств /І. П. Сидоров // Інвестиції: практика та досвід. – 2019. – № 14. –С. 27-32. – DOI: 10.32702/2306-6814.2019.14.27. 

2. Самігулліна, Ю. Р. Управління інвестиційною привабливістю підприємства [Текст] / Ю. Р. Самігулліна // Економічний простір. – 2016. – №. 34 – С. 23-29. 

3. Руденко, В. В. Методичні підходи до розробки інвестиційної політики підприємства [Текст] / В. В. Руденко // Наука й економіка. – 2017. – №2 (18). – С. 187-197.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота