ВДОСКОНАЛЕННЯ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ВДОСКОНАЛЕННЯ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

17.02.2020 12:56

[Section 2. Management]

Author: Кушнір Ірина Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри обліку і аудиту, професор кафедри економіки та підприємництва Міжнародної Кадрової Академії; Михайлов Андрій Олександрович, студент ПрАТ«ВНЗ «МАУП»


Успішне управління ризиками вимагає введення до штату великих і середніх підприємств менеджера з ризику. Наприклад, на ОКП ВО «Дружківкатепломережа Донецьктеплокомуненерго» його обов’язки покладено на відділ фінансів та частково на відділ економічного планування.

Основними функціями менеджера з ризику є: аналіз причин ризику; визначення величини втрат від ризику; розрахунок показників ризику; прогнозування ризику на перспективу; прогнозування діяльності працівників інших підрозділів підприємства по зменшенню величини втрат від ризику; розробка заходів спрямованих на зниження втрат від ризику.

Серед важливих функцій, що покладаються на менеджера з ризику, є аналіз причин ризику. При його проведенні особлива увага звертається на ті причини, які призвели до значних втрат [1, С. 156]. Це зміна кон’юнктури ринку, порушення умов договорів, зміна цінової політики та інші.

Розробляючи заходи з питань зменшення втрат від ризику, менеджер із ризику повинен: визначити їх характер; встановити перелік майна, що підлягає страхуванню, і частку покриття від збитків; провести детальну оцінку страхового покриття і витрат підприємства, пов’язаних із оформленням потенційних страхових полісів; оцінити можливі варіанти здійснення заходів, надаючи перевагу тим, що потребують менших витрат. Для здійснення своїх функцій менеджер з ризику повинен мати широкі права.

Ефективність діяльності менеджера з ризику в значній мірі визначається системою взаємозв’язків з відділами підприємства, в процесі яких він одержує необхідну для своєї роботи інформацію. Менеджер по ризиках отримує накази від керівника підприємства та подає йому звіти про фінансові потоки, виконані планові завдання тощо. Відповідальність за прийняття рішень в області фінансування лягає на менеджера по ризиках.

З урахуванням структури фінансового відділу визначимо можливі зони відповідальності, функції менеджменту фінансових ризиків, а також їх виконавців, побудувавши для цього матрицю відповідальності (див. табл.1.).




Такий розподіл функцій та відповідальності виконавців менеджменту фінансових ризиків ОКП ВО «Дружківкатепломережа Донецьктеплокомуненерго» і відображення цього розподілу необхідний для того, щоб не відбувалося «конфліктів» між виконавцями з приводу того, хто і що має виконувати. Визначені функції при необхідності можуть бути деталізовані та конкретизовані. 

Література:

1. Овсак О.П., Назаренко О.П., Примаченко О.В. Етапи та складники управління ризиками господарської діяльності підприємства/ О.П. Овсак,  О.П. Назаренко, О.В. Примаченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. Випуск 1(18). – С. 155-161. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота