ІННОВАЦІЇ В ЛОГІСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ, ЇХ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

ІННОВАЦІЇ В ЛОГІСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ, ЇХ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

24.04.2020 09:57

[Section 9. Logistics and transport]

Author: Петренко Ольга Іванівна, кандидат економічних наук, Державний університет інфраструктури та технологій, м. Київ; Черниш Владислав Миколайович, аспірант, Державний університет інфраструктури та технологій, м. Київ


Зростання інновацій у технологіях викликають великі зміни як в галузях промисловості, так і сфері логістики та ланцюгу поставок. Відома своїм широким використанням ручних процесів та великим обсягом даних, що зберігаються різними способами та в різних місцях, логістична галузь отримує, мабуть, найбільше користі від впровадження нових технологій і дотримання інноваційних тенденцій у ланцюгах поставок та логістики.

Але до цих нововведень додаються нові очікування та стандарти, що змушують логістичні компанії або адаптуватися, або здавати свої позиції. Тиск зі сторони клієнтів (фізичних осіб або підприємств) вимагає отримання своєї продукції чи послуг швидше та дешевше, ніж будь-коли раніше [1].

Але прогрес у технологіях - це не єдині великі зміни, що впливають на галузь. Від нових правил судноплавства до зростаючої глобальної напруги, торгових війн, пандемії, передбачуваної економічної рецесії логістичним компаніям потрібно буде пристосуватися в 2020 році.

Компанії, що знаходяться у сфері логістики та ланцюгів поставок, повинні продовжувати готуватися до всіх цих великих змін, використовуючи інновації.

Які ж інновації будуть значною мірою визначати зміни в логістиці в новому році? У Transmetrics [1] виділили ТОП-10 важливих інноваційних логістичних трендів, а саме:

1. Штучний інтелект. За останні кілька років логістична галузь почала інтегрувати рішення штучного інтелекту, включаючи інтелектуальне перевезення, планування маршрутів та попиту на свої операції - але це лише початок. Від роботів із доставкою останніх миль і рішень для забезпечення стійкості до автоматизованих систем складування та програмного забезпечення для оптимізації прогнозування штучний інтелект вже зробив значний внесок у розвиток логістики. Усі вантажовідправники, перевізники, постачальники та споживачі можуть сподіватися на віддачу від цих тенденцій логістичних технологій, що триватимуть у 2020 році.

2. Цифрові близнюки. Цифрові близнюки, можливо, є одним із найбільш захоплюючих напрямків логістичних технологій, за якими потрібно слідкувати в 2020 році. Як відомо багатьом фахівцям з логістики, продукти ніколи не є такими ж як їх комп’ютерні моделі. Моделювання в його нинішньому стані не враховує, як зношуються та замінюються деталі, як накопичується втома в конструкціях, або як власники вносять модифікації відповідно до своїх змін. Однак технологія цифрових близнюків змінює це раз і назавжди: тепер фізичний та цифровий світи можна об’єднати в єдиний, тим самим дозволяючи нам вперше взаємодіяти з цифровою моделлю фізичного об’єкта або його частинами так само, як ми б могли це зробити з фізичним аналогом.

3. Управління ланцюгом поставок у режимі реального часу. Ланцюг поставок у режимі реального часу (SCV) – це річ, яку повинні мати логістичні компанії в 2020 році. Ці дані в реальному часі зараз найбільш затребувані замовниками та перевізниками, ніж коли-небудь, а це означає, що підприємствам логістики та постачальницької мережі необхідно зосередитись на впровадженні сучасних рішень SCV у своїх операціях. Нові стартапи, що забезпечують прозорість ланцюгів постачань, надають технологію, яка сприяє швидкому реагуванню на зміни, дозволяючи компаніям використовувати дані в реальному часі. Такі дані включають схеми руху, погоду, дорожні та портові умови, які використовуються для вжиття заходів та зміни попиту чи перенаправлення пропозиції та оптимізації маршрутів. Зараз повідомляється, що логістичні компанії, які використовують повністю інтегровані ланцюги поставок, на 20% більш ефективні, ніж ті, що не мають інтеграції.

4. Блокчейн. З моменту своєї появи в 2008 році блокчейн перетворився на одне з найгучніших слів у будь-якій галузі. Однак складну концепцію блокчейну було важко зрозуміти широкій громадськості, а також бракувало реальних розробок, незважаючи на її великий потенціал для використання як у логістиці, так і поза нею. Це призвело до того, що блокчейн став надзвичайно завищеним, а фахівці з логістики відчували втому від надмірного використання терміну. Зважаючи на це, існують пілотні проекти та маломасштабні операції: CargoX - це один стартап, який повністю присвячений залученню блокчейну до логістичної галузі за допомогою публічної мережі Ethereum для надійної перевірки документаційних операцій. Інші відомі компанії також проявляють  інтерес до блокчейну: UPS і Уоррен Баффет BNSF Railway приєдналися до блокчейну в транспортному альянсі. Однак усі вони все ще є дуже новими проектами, що потребують доопрацювань.

5. Стандартизація даних та розширена аналітика. Традиційно дані в сфері логістики завжди були повністю розрізнені. Компанії зберігають інформацію в будь-якому зручному для них місці та будь-якій зручній для них програмі, що стало причиною фрагментарності даних, неефективності виконаної роботи та ускладнення оцифрування операцій. Одна з найбільших тенденцій у галузі логістичних технологій у 2020 році вказує на те, що дані в сховищах більше не будуть підходити для компаній, які хочуть йти в ногу з мінливим часом. Наприклад, нові стандарти даних нарешті створюються в сфері контейнерних перевезень, завдяки появі Асоціації цифрових контейнерних перевезень (DCSA) в 2019 році. Місія DCSA полягає в створенні загальних стандартів інформаційних технологій для оцифрування і взаємодії з метою підвищення ефективності сектору доставки як для клієнтів, так і для судноплавних ліній. Лише через декілька місяців після запуску організація випустила свій перший промисловий проект, в якому детально описуються нові галузеві стандарти для процесів обробки даних, що використовуються при доставці контейнерів.

6. Зростаюче значення новинок у галузі. Але це не просто нові технології, що формує майбутнє логістики, - це також нові бізнес-моделі та нові гравці галузі. Нові системи, що включають елементи економіки спільного користування, часто набувають популярності. Не маючи потреби в великій кількості активів, стартапи, як правило, прагнуть зосередитися на «легких ресурсах» ланцюга створення вартості, наприклад, перетворюючись на цифрових експедиторів.

7. Збільшення інвестицій у логістичні стартапи та підприємства. У 2019 році фірми Venture Capital багато інвестували в перспективні логістичні стартапи, тому це стало одним із найважливіших тенденцій логістичних технологій цього року. KeepTruckin, Сан-Франциско, штат Каліфорнія, компанія з управління автопарком, яка з’єднує світові вантажні автомобілі, забезпечила 149 млн доларів США фінансування серії D. Ще одним яскравим прикладом цієї тенденції є компанія Roadie, що базується в Атланті, яка фінансує 37 млн доларів США у серію C, за участі The Home Depot, Warren Stephens та інших інвесторів. Загальне фінансування Postmates (служби доставки продуктів харчування) у даний час складає близько 1 млрд доларів США, а в майбутньому прогнозується його збільшення до 2,4 млрд доларів США.

8. Сталий розвиток на основі технологій. Сталий розвиток – це тенденція, яка пронизує всі галузі, і логістика не є винятком. Зокрема, доставка на останній милі традиційно вимагає дуже багато часу і енергії, тому вона також надає багато можливостей для оригінальних і розумних підходів. Щоб зменшити негативний вплив на навколишнє середовище, компанії використовують безліч технологій, від реальних електромобілів до програмного забезпечення на основі штучного інтелекту, яке розраховує маршрут із найменшим рівнем викидів.

Компанія Amazon нещодавно оголосила про свої «Кліматичні зобов’язання», згідно з якими має намір досягти поставлених цілей на 10 років раніше, ніж це зазначено у Паризькій угоді з клімату. Тим самим компанія сподівається стимулювати інші підприємства приєднатися до неї, а також домогтися того, щоб стати до 2040 року компанією, яка не використовує у своїй діяльності автомобілі та інші механізми, що виділяють в атмосферу вуглекислий газ і просуває замість них поновлювані джерела енергії. З цією метою Amazon уклав контракт з Rivian, стартапом електромобілів, на поставку 100 тисяч електричних фургонів.

9. Автономні транспортні засоби. Незважаючи на те, що автономні транспортні засоби, будь то вантажні автомобілі або безпілотники, стали тісно пов’язаними з найближчим майбутнім логістики. Протягом наступного року ми, ймовірно, зможемо побачите це лише на етапі випробувань. Тим не менш, це одна з найбільш обговорюваних тенденцій логістичних технологій останнього часу.

10. Складська робототехніка. Без сумніву, логістичні операції зазнали значних змін в останні роки - і з поступовою інтеграцією технології складської робототехніки - це один із напрямків, який, ймовірно, продовжиться. Одне з очевидних нововведень - складська робототехніка. Зрештою, згідно з Глобальним звітом клієнтів за 2019 рік, тестування складської робототехніки за рік збільшилося на 18%. Мобільний робочий склад Boston Dynamics, Handle, є чудовим прикладом: компанія розробила повністю автономного робота, з компактною конструкцією, який може отримувати доступ у будь-які важкодоступні місця, володіє розширеною зоною огляду, що дозволяє йому розвантажувати вантажні автомобілі, комплектувати піддони та переміщувати ящики по будь-якому складу.

При всіх перевагах впровадження нових технологій у логістичну діяльність виникають певні проблеми і недоліки, які слід враховувати, зокрема:

1) координація. При здійсненні перевезень у міжнародному сполученні можуть виникати певні технічні збої під час координації логістичної діяльності. Як правило, найчастішими проблемами є: мова, графік, культурні зміни, менталітет, впровадження нових технологій різними темпами в різних країнах світу.

2) великі та багатонаціональні компанії. Суть цієї проблеми полягає у тому, що сектор логістики охоплює дуже великі компанії, які мають величезний вплив на даний сегмент ринку, оскільки володіють великим власним капіталом, який дає їм змогу швидше запроваджувати нові технології та пропонувати більш дешеві послуги. Саме цим вони можуть створити загрозу знищення конкурентного середовища внаслідок розорення середніх і малих компаній.

3) законодавство. У логістиці законодавство має великий вплив як на рівні законів митної політики, так і щодо входу та виходу товару [1].

Безперечно, логістичні підприємства потребують постійного розвитку та вдосконалення, а також детального вивчення усіх можливих факторів впливу та індивідуалізації кожного нововведення. Наука розвивається, з’являються нові винаходи техніки, які успішно застосовуються логістичними компаніями, що суттєво спрощує процес матеріально-технічного забезпечення виробництва і підвищує ефективність діяльності підприємства.

Література:

1. Top 10 Supply Chain and Logistics Technology Trends in 2020. URL: https://transmetrics.eu/blog/supply-chain-logistics-technology-trends.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота