СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “НОВА ПОШТА” - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2014

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “НОВА ПОШТА”

29.11.2022 00:22

[1. Economic sciences]

Author: Марусич Ярина Іванівна, студентка, Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара


У сучасних умовах соціальна відповідальність бізнесу є важливим компонентом захисту суспільства, адже передбачає етичну поведінку, сприяння економічному розвитку, підвищення якості життя населення й реагування на його проблеми. Ідея полягає в тому, що, окрім досягнення максимального прибутку, підприємство має визначати для себе й соціально-культурні цілі; при прийнятті рішень враховувати ризики для працівників, споживачів та суспільства в цілому.

Загальновизнано, що соціальна відповідальність як підхід до справ бізнесу має наступний набір характеристик: це добровільний вибір компанії, в умовах зростання конкуренції й зниження довіри до бізнесу; вона включає всіх членів місцевого суспільства; це не засіб вирішення проблем суспільства за рахунок бізнесу, а засіб участі в розвитку того середовища, де працює бізнес [1].

На мою думку, яскравим прикладом соціально-відповідальної компанії в Україні є ТОВ “Нова Пошта”. Розглянемо кожну категорію, яка характеризує соціальну відповідальність підприємства, окремо:

 Навколишнє середовище. Компанія на постійній основі оптимізує маршрути транспортних засобів з метою зменшення обсягів викидів парникових газів; пропонує підписання договорів онлайн; збирає, сортує та переробляє пакувальні матеріали.

Енергія. В період війни, після повномасштабного вторгнення ТОВ “Нова Пошта” ресурси використовує максимально ефективно, дієво відповідає на вимоги, щодо економії електроенергії й заохочує інші підприємства, впроваджує альтернативні джерела. Так, станом на 24.11.2022 року генераторами забезпечено 2008 відділень [2].

Людський ресурс. Підприємство забезпечує конкурентну заробітну плату, стабільні виплати в зазначені терміни, заохочує покращувати професійні навички через систему нарахування премій, час від часу надає промокоди на безкоштовну доставку.

Участь спільноти. Як до повномасштабного вторгнення, так і після продовжує діяти Гуманітарна пошта. Компанія безкоштовно відправляє посилки як приватних осіб, так і волонтерських організацій громадам, які цього потребують. Проводить акції на доставки, забезпечує працівникам цікаві тренінги з англійської, безкоштовні послуги психолога та багато іншого (детальніше можливо дізнатись на сайті чи у щорічних звітах).

Отже, ТОВ “Нова Пошта” однозначно забезпечує оптимальне співвідношення ціни та якості надаваних послуг і крім цього реалізує масштабні проєкти спрямовані на стабілізацію, розвиток і покращення суспільного життя. Компанія подає приклад того, як бізнес може діяти не лише у власних інтересах, а й на благо держави, населення й інших компаній.

Література:

1. Рамазанов А. Концепція корпоративної соціальної відповідальності / А. Рамзанов // Проблеми теорії та практики управління. – 2007. – С. 38–46

2. Майже усі відділення Нової пошти у великих населених пунктах обладнані генераторами та мають запас палива на 5 днів. – [Електронний ресурс]: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10984

_______________________


Науковий керівник: Макаренко Юлія Петрівна, доктор економічних наук, професор, Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021

Conference 2020

Conference 2019

Conference 2018

Conference 2017

Conference 2016

Conference 2015

Conference 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота